Няколко съвета към работодатели: Не се паникьосвайте и не уволнявайте

NOVINI.BG попита експерта Илияна Йорданова, която вече близо десет години се занимавам с PR, а преди това с журналистика, как трябва да се действа в този период.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 8719

От 13 март България е в извънредно положение заради пандемията от коронавирус. Заразата доведе до множество промени и в други десетки страни и огромни мегаполиси буквално опустяха.

 

България въведе извънредно положение заради коронавируса

 

Заедно със здравната криза около коронавируса настъпи и икономическата, която се развива с огромна сила.

„Всичко ни връхлетя много неочаквано. За дни се промениха страшно много неща. Поради това състоянието хората и бизнесите минаха през няколко фази - първо паника, защото никой не знаеше какво се случва, след това паниката се премеси с надежда. В момента има спокойствие. Но очаквам в следващите дни отново да настъпи моментът на паниката заради новините за пика на епидемията. Ако той се случи, се очаква да бъдем залети от отрицателни новини и така отново ще настъпи паниката, но този път разумна паника, защото доста бизнеси са премисли какво се случва“, заяви пред NOVINI.BG Йорданова.

Според нея закриването на бизнеси и съкращенията днес са обаче една от най-големите грешки.

„Всеки един бизнес минава през върхове и спадове, както е и в живота и когато направиш бизнес ти трябва да си готов за това. Дали има вирус или икономическа криз, този капан ще се появи и един работодател трябва да е верен на концепцията си и на името си и на хората си, за да оцелее. Трябва да стискаш зъби и да не се предаваш и тогава имаш предпоставка за един успешен бизнес. Необходимо е да имаш дългогодишен поглед в бъдещето, а да прибягваш до уволнение на служителите си това е предпоставка и да нямаш голяма печалба“, заяви тя.

На въпрос как се действа в период на паника, Илияна Йорданова  отговори: „Необходимо е бизнесите да търсят съвет и да не действат прибързано. Наблюдава се доверието в PR-а и в този кризисен период ще се докаже необходимостта от него.

Ето и няколко важни съвета, които дава експертът на всички работодатели в този труден период:

-Бъдете търпеливи и не бързайте да затваряте бизнесите си, не уволнявайте хората си и ако нямате финанси, потърсете начин, но не действате панически

-Борете се за стратегии и как да оцелеете. Няма невъзможни неща. Този период ще отмине.

„Смешно е  да разчиташ на това държавата да те спаси. Всеки собственик на бизнес трябва да работи активно“, заяви пред NOVINI.BG Илияна Йорданова.

 

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 8719

Повече за Коронавирус

corona

Коментари

  1. 2020.04.07 | 20:01
    Рестарт ! Това ще става ! Сега е важно разходите да са на нула или близо до нула. После "бавно и полека " , отново и кой до където и колкото може. А поскъпващия труд , без ефективност вън.
  2. 2020.04.07 | 15:02
    Смешно, направо е плачевно, ако разчиташ на смешна държава като нашата да спаси някой от нещо...
  3. 2020.04.07 | 14:26
    Ако някой се навие на офертата на правителството ще е най големия глупак, само про герберските олигарси ще оставят персонала защото те са на финансове издръжка при герб остатъка ще се удави
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Пуснахте ли вашето дете/вашите деца на градина?

Пуснахте ли вашето дете/вашите деца на градина?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.