Община Троян отчита ръст в онлайн услугите по време на извънредното положение

  • 06 април 2020 17:53

  • 311
  • 0
Община Троян отчита ръст в онлайн услугите по време на извънредното положение
© Pixabay

В периода 13 март - 6 април Община Троян отчита увеличаване на заявените електронни услуги, спрямо същия период на предходната година, съобщават от общинската администрация.

За посочения период в администрацията са постъпили 16 заявления за електронни услуги, чрез Портала за електронни административни услуги на община Троян. От услугите се възползват най-често хора, които са в други населени места и държави, включително и от САЩ.

ПИК на НОИ вече се заявява и по електронен път

От администрацията напомнят, че в условията на извънредна ситуация, с цел ограничаване разпространението на COVID-19 и запазване здравето на хората, Община Троян е обявила телефон 0670 68041, на който жителите на общината да обсъждат с експертите спешността на тяхното идване в общинска администрация. На този телефон те биват консултирани могат ли и как да подадат исканията си за определени услуги по електронен път.

Въведено е и безплатно предоставяне на електронните услуги. Желаещите може да заявят своите административни услуги през Портала за електронни административни услуги на Община Троян, на адрес: https://auslugi.com/public/home/troyan/index, или чрез единния портал за електронни административни услуги на Държавна агенция "Електронно управление", допълват от администрацията.

Последвайте канала на

Мая Йорданова
311 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини