Вижте как може да станете доброволец в Ловеч

От 31 март 2020 г. стартира координационният механизъм за развитие на доброволческа мрежа към Община Ловеч в условия на извънредно положение.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 8975

Доброволческа мрежа е за подкрепа на населението от рискови групи за предотвратяване разпространението на COVID-19, съобщиха от пресцентъра на Общината. Доброволческата мрежа се развива в сътрудничество с неправителствените организации, работещи на територията на община Ловеч, които имат изградени системи за управление, вътрешни правила и процедури за превенция за злоупотреби, организация на дейности, съхранение на лични данни, опит в развитието на доброволчеството, обучение на доброволци и работа с лица от идентифицираните рискови групи за Covid-19.

Към момента идентифицирани участници в механизма са Сдружение „Граждански инициативи – гр. Ловеч“, Фондация Глобална инициатива в психиатрията, Домашен социален патронаж, Областен съвет на Български червен кръст – Ловеч и Община Ловеч.

Община Ловеч затяга контрола по спазване на мерките срещу коронавируса

Доброволци се набират от всички партньори, които участват в процеса, включително от кметовете и кметските наместници на малките населени места в общината.

Доброволци се набират чрез всички информационни канали на Община Ловеч и на партньорите.

Въвежда се регистър на доброволците, в който се вписват данните на лицата, включително декларирани обстоятелства относно съдимост, времеви диапазон на разположение, както и обстоятелства, свързани с пътувания извън РБ през последните 3 седмици. Списък на кандидат - доброволците се предава в Община Ловеч за проверка и контрол.

Списък на одобрени лица се връща на партньора за включване в обучение.

Набиране, проверка и обучение на доброволците се извършва безконтактно, чрез използване на комуникационни канали, телефон, видеовръзка, електронна поща. Процесът се документира от служебното лице, което го извършва чрез протоколи и снимков материал.

Всички доброволци се застраховат за сметка на партньора и се легитимират със служебни карти, издадени от партньора.

Координиращото звено в Община Ловеч приема всеки ден от 08.00 ч. до 18.00 часа на тел: 068/ 688 306 и 0884 332 392 сигнали за закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и лекарства; за оказване на психологическа подкрепа от самотноживеещи, възрастни хора и лица с хронични заболявания, вкл. от уязвими групи и лица под карантина. В зависимост от спецификата на приетите сигнали координиращото звено предава случая на:

Сдружение „Граждански инициативи“ – гр.Ловеч – тел. 0876552576; 0876552572 - психолог; закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и лекарства от самотноживеещи, възрастни хора и лица с хронични заболявания, вкл. от уязвими групи със средства на гражданите.

Двама отнесоха актове за по 5000 лв. за нарушения на мерките срещу коронавирус в Ловеч

Областен съвет на Български червен кръст – Ловеч – тел. 0887407755; 0884955505; закупуване и доставка на хранителни продукти, други продукти от първа необходимост и лекарства на лица под карантина със средства на гражданите.

Домашен социален патронаж – 068/ 603 708; заявка за доставка на храна.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 8975

Повече за Коронавирус

corona

Коментари

  1. 2020.03.31 | 17:35
    на вниманието на кметицата пред била има една групичка доброволци малко мургавички и тичат след всеки клиент да доброволстват средства .............и сеят зарази може би
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Пуснахте ли вашето дете/вашите деца на градина?

Пуснахте ли вашето дете/вашите деца на градина?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.