Пропада част от скоростната тангента на София

Пропада част от скоростната тангента на София. Това се случва само 3 години, след като трасето беше открито официално, предаде БТВ.

Борис Бонев обяснява, че при преминаване под моста на река Искър хората са забелязали, че голяма част от панелите, които са под мостовата конструкция са напукани и част от тях са паднали.

"Вече имаше гаранционен ремонт на Северната скоростна тангента, едва три години след откриването ѝ, въпреки че струваше 180 млн. лева. Дори и да е малка вероятността, ако един такъв панел падне върху преминаващ човек под моста, може да се случи неприятен инцидент. Нов обект за 180 млн. лева не би трябвало да изглежда по този начин", категоричен е Борис Бонев.

Инж. Иван Досев от АПИ обясни, че куфражните панелки не са носещи конструктивни елементи. Според него те вероятно са паднали още при наливането на бетона, това не се е случило след пускането на строителството. "Тези панелки имат конструктивна армировка, която е изчислена така, че да може да издържи теглото на бетона преди да е стегнала пътната плоча. Вероятността да падне е малка, тъй като има армировка, която не се е скъсала, това нещо не носи никаква тежест и върху него няма натоварване”, твърди инж. Досев.

На 28 април 2016 г. премиерът и регионалният министър откриват северната тангента. Тя трябва да свързва северозападните и югоизточните квартали на София. Заради скоростната отсечка обаче са премахнати старите пътища, а нови няма. Въпреки че се намират само на 50 метра от тангентата, жителите на квартал „Бенковски” трябва да се качат на скоростния път по два маршрута: единият е дълъг 10 километра, а другият - 8.

Готови детелини има - подходи към тях - не. По картите има няколко несъществуващи улици, които са дадени за връзка с тази магистрала. След протестите на жителите от "Бенковски", "Нови Искър", "Илиянци" и "Требич" от Министерския съвет отпуснаха пари за улици. Ангажимент на столичната община е да изгради уличната мрежа и локалните трасета, които обслужват малките население места и селата, които са в рамките на София, твърдят от МРРБ.

Три години по-късно изградени отсечки няма, а кога скоростната тангента ще се свърже с пътната мрежа на София - не е ясно.

Коментари

  1. 2019.06.19 | 19:17

    За толкова крадене пак доста време издържа. Цели три години.

  2. 2019.06.18 | 10:43

    Помните ли тролчета изроди мои, веднъж Корнелия и тя направи скоростна тангента ?

    1. 2019.06.18 | 18:00

      млъкни ве трол на заплата от партийни субсидии

    2. 2019.06.18 | 10:52

      В Крушовица ли?

  3. 2019.06.18 | 17:58

    Еми ще пропада, то половината от парите са окрадени и раздадени, бахти, и още търпим

  4. 2019.06.18 | 11:31

    нали боко лично инспектива строежите????? ще вземе от пожарникар да стане строителен инженер. разширения път русе варна след първата зима стана на дупки в разширения участък. а старите участъци от бай тошово време са още здрави. страхотни строежи - няма що

  5. 2019.06.18 | 11:20

    Колеги някой да е виждал Цвинокио .Дължи ми пари и се крие гада долен.Даже във този платен сайт на Шайката вече, спряха да го показват по цял ден.

  6. 2019.06.18 | 10:45

    grobarska podlogo ako grob e stroil patishte te sa napraveni bokluk da se krade ot tiah a ne za teb i men.

  7. 2019.06.18 | 08:37

    Скъпо, но за това пък не качествено. Ако на някого в къщата му строят така, дали ще плати? Фукльо обаче плаща с чужди пари и не го бърка.

    1. 2019.06.18 | 10:04

      Наистина си Кух герберски трол. Тпри три километра асфалтов път 1944. Колко пътища мислиш че са направени? А да и са изградени най-сложните и скъпи очастаци на Хемус и Тракия и то не за 30, а са 10 години гробарче тъпо неграмотно. Иди са олаби Цвъки, че ти е дал някой лев от горе, а да ма той май не играе веке на маста със суджука

    2. 2019.06.18 | 08:51

      Не е скъпо, а и не е некачествено, като има впредвид, че в България се строи с неподготвени кадри !

      Това обаче е заслуга на наследниците на БКП !

      А помниш ли, те колко и какви пътища направиха от 1944 до 2007г !?

      Една половин магистрала "Тракия" и една осминка "Фемус"!

      Така че не си отваряйте смръдливите уста, щото от там излизат само змии и гущери !

  8. 2019.06.18 | 09:59

    Ахахахахаахахахаах. Гарантирано от ГРОБ и лично от Буда. Е ко толко са ще се източат още 100на милиона за ремонта. Догодина най-късно чакаме ремонтите на Графа и Дондуков

  9. 2019.06.18 | 09:42

    spokoino uvajaemi robi slugi i glupci nali potrofeilat na ciganskiat premier ne e propadnal ot otkradnatite pari ot tazi tangenta.

  10. 2019.06.18 | 09:25

    Нека не забравяме, че начело на известните строителни фирми стоят известни бивши партийни секретари. Така че, троловете на БСП по-полека. Отговорност трябва да се търси.

  1. 1
  2. 2

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Трябва ли да се забрани вносът на стари дизелови автомобили?

Трябва ли да се забрани вносът на стари дизелови автомобили?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.