-
22 май 2019 08:23
- 2097
- 13
Тези 10 лв. бяха последното нещо, което сме очаквали. Фактите говорят, че превозвачът по време на събитието имал валидна застраховка, освен това ние сме предоставили всички необходими документи, които са абсолютно валидни. Такова е и становището на Комисията по финансов надзор, която излезе с решение, че в срок до пет работни дни застрахователят трябва да изплати сумата по обезщетението. Това заяви в ефира на Нова телевизия един от роднините на загиналите в трагедията край Своге миналата година по повод застраховката в размер на 10 лева.
,,Автобусът разполага с валидна застраховка, има издаден и смъртен акт. Въпросът е там че застрахователят предпочита да обжалва, вместо да плаща'', допълни той.
,,Изключително много сме обидени, че ни изкараха, че едва ли не фалшифицираме документи, при положение че първоначално нямаше никакви проблеми и всичко беше наред. Първия отказ дойде, защото застрахователят искаше да бъдат намерени вещите на майка ми, а те пристигнаха около три месеца след катастрофата. Не знам защо искат да се стига до съд, тъй като те просто ще изгубят това дело'', коментира дъщерята на загинала жена в инцидента.
,,Тук в случая става дума за две застраховки – "Гражданска отговорност" и застраховка при злополука на пътниците, като втората е изключително просто уредена и размерът ѝ е ясен – 50 000 лева. Ясни са и документите, които са представени и изброени в наредба 49. Така че за мен е необяснима реакцията на застрахователя да не иска да изплати тези обезщетения'', заяви представител от Асоциацията на пострадалите при катастрофа и допълни, че очевидно се налага хората да водят дело, за да получат това, което им се полага.
,,Ние сме отказали обезщетението заради липса на доказателства, че е извършен обществен превоз. За целта е необходим договор, пътен лист, списък на превозвача'', обясни от своя страна Стоян Проданов, изпълнителен директор на ЗД "БулИнс".
,,При предоставяне на необходимите документи и годни доказателства, ще изплатим обезщетението. Ако се стигне до дело и съдът постанови да платим обезщетението, тогава пак ще го платим'', категоричен беше директорът на застрахователното дружество.
Последвайте канала на
Свързани новини
Титлата вече е само мираж за Ливърпул след болезнен провал в дербито с Евертън
Няколко са причините, заради които Чави се е съгласил да остане в Барселона
ПСЖ счупи рекорд в Лига 1, Мбапе подобри лично постижение
Рискована ли беше зимната селекция в Ботев?
Играйте и спечелете със Sportal.bg!
Манчестър Юнайтед се нуждаеше от два обрата, за да пречупи най-слабия отбор в Премиър лийг
Коментари 13
Добави2019.05.22 | 09:47
Ето при кого не трябва да се застраховаме. Този директор си е останал в 90 години на миналия век.Питам се къде е тук държавата?
2019.05.22 | 10:02
ТЕЗИ бабаити млатиха с бухалки къде кой сварят през 90те, после облякоха белите ризки и отвориха лъскави офиси. Никога не съм застраховал там и никога няма да им дам и един лев.
2019.05.22 | 09:50
То никакви пари не са достатъчни за човешки живот нали ама 10 лева? За ламарини и смачкани мерцедеси давате повече- не ви ли е срам. А можеше да го използвате тоя случай за безплатна реклама. А сега кой ще застрахова при вас?
2019.05.22 | 09:46
А бе кви документи - кви пет кви десет лева? Застраховката се прави на място в автобуса. Има ли пътник пострадал на това място - трябва да плаща застрахователя. Иначе да отварят друг бизнес.
2019.05.22 | 09:43
Нали ви е ясно кои са Булинс ! Да не би да сте очаквали нещо друго ..?!
2019.05.22 | 09:17
Ясно е, че ги дават формално! Въпросът е защо след становището на КФН не им се налага глоба?! Въобще защо законът го позволява, често казано проблемът е, че имат възможност да го направят (да не изплатят полагаемо обезщетение), без да им бъде отнет лиценза- временно или за постоянно?!
2019.05.22 | 09:03
Няма ли кой да му запали имота и колата на тая мишка "директор" да го видим тогава!
2019.05.22 | 08:55
ВИНАГИ е така при такива големи суми за изплащане! Мисля,че всеки вече го знае! Когато брокери ми предлагат усмихнато разни видове застраховки, аз любезно им казвам, че клиента (застрахования) винаги губи срещу големите акули, и че не вярвам в такива захаросани приказки!
2019.05.22 | 08:46
По-добре да не бяхте давали,тия жалки 10 лв...,да бъркате допълнително в мъката на хората,изгубили близките си...!
2019.05.22 | 08:36
МАЛКО НО ОТ СЪРЦЕ,А?МИШОЦИ ЖАЛКИ ,ТАКА ДА СЕ ГАВРИТЕ С ГОРКИТЕ ХОРА.
Добави коментар
Водещи новини
Борисов: Честито на ПП-ДБ за новата коалиция с Възраждане, БСП и ИТН. Ще се изредят поне още 5-6 правителства
25 април 202409:58
Пеевски: Коалицията на „пудела“ ще се радва много малко на грабежа
25 април 202410:22
ЦИК с призив към избирателите: Проверете дали сте в предварителните избирателни списъци
25 април 202408:25
Как партиите влизат в битката за гласовете на избирателите?
25 април 202409:37
Костадин Паскалев: Ваня Григорова поиска разговор с нас, Столична община ѝ била тясна
25 април 202409:16
Елена Йончева: Свободата е в мен
25 април 202408:42
НА ЖИВО: Парламентът събра кворум от втория път, разглеждат освобождаването на Росен Желязков
25 април 202409:24
Доц. Ангел Кунчев каза какво ще стане, ако се обяви епидемия от коклюш
25 април 202407:52
Александър Николов: "Булгаргаз" работи като политическа маша
25 април 202409:05
2019.05.22 | 16:13
Те са с чувство за безнаказаност.За това е виновна държавата и отчасти и ние. В нормална държава хората ще спрат да застраховат при тях, а КФН ще им наложи глоба.Да им отнемат лиценза на тези самозабравили се мутри.