Топлофикация-София: Няма нарушения в цените на ноемврийските сметки за парно

07 януари 2021 15:46

Топлофикация-София: Няма нарушения в цените на ноемврийските сметки за парно
© Pexels
350 1

Резултатът от извънредната проверка на КЕВР, инициирана след медийни публикации, показа, че няма нарушения в ценообразуването на сметките на дружеството. Това съобщиха от пресцентъра на Топлофикация-София.

В своя констативен протокол регулаторът посочва, че на база предоставените данни и документи, включени в проверката, дружеството е изпълнило всички законови и нормативни изисквания при формиране на ноемврийските сметки.

КЕВР: Няма основание да се преразглеждат цените на парното и тока

В рамките на проверката от дружеството беше изискана информация по 11 точки, обхващащи всички данни за потреблението на топлинната енергия от клиентите през месец ноември.

В няколко последователни точки е посочено, че издадените фактури от „Топлофикация София“ отговарят по обем и съдържание на Общите условия и са изготвени при коректно прилагане на определените от КЕВР цени за съответния период.

Прокуратурата поиска КЕВР да провери как се формират цените на парното

С изготвянето на ноемврийските сметки и анализиране на изходните данни стана видна завишената консумация на потребителите на топлинна енергия за посочения период.

Своевременно беше стартирана разяснителна кампания на данните за потребление, консумация и формиране на фактурите на потребителите. В рамките на кампанията беше предоставена и сравнителна информация за настоящия и предходните отоплителни сезони.

Подробна разяснителна информация за размера на произведената и подадена топлинна енергия ще бъде предоставяна ежемесечно на клиентите през отоплителния период на 2020 - 2021 г. Данните ще дадат възможност на клиентите да сравнят потреблението си в настоящия и предходния отоплителен сезон и да планират разходите си спрямо изменението на потреблението на топлинна енергия.

От „Топлофикация София“ обясниха как се формират фактурите

Всеки потребител може да намери подробна информация за общата подадена топлоенергия до абонатната станция, отчетената средномесечна температура и денградусите и на 2-ра страница в съобщението към месечната фактура. В данните и поясненията за изготвянето на фактурата са посочени и съответните показатели за предходния отоплителен сезон.

За допълнителна информация и въпроси, клиентите могат да се свържат с кол центъра на компанията на телефон 0700 11 111, да изпратят запитване във Фейсбук страницата www.facebook.com/www.toplo.bg или на имейл: inf_r@toplo.bg и info_r@toplo.bg, добавят от Топлофикация-София.

Радина Лазарова
350 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
Праведен

2021.01.07 | 16:56

1
Прави сте, изобщо никога не е имало проблеми !

Добави коментар

Водещи новини