-
22 август 2019 13:39
- 617
- 2
През тази година има лек спад на посетителите в средновековния скален Аладжа манастир край Варна, съобщи за БТА уредникът в едноименния музей Наталия Енева. Тя обясни, че годишно обектът се посещава от около 80 000 души, като през тази година отливът е между 2000 и 3000 туристи, най-вече от Русия и Германия.
През 2019 г. най-многобройни са посетителите от Румъния, които идват или индивидуално, или групово. Следват гостите от Полша и Чехия. Интерес към Аладжа манастир проявяват и туристи от Иран, Скандинавието, имало е посетители от далечните Япония и Китай. През миналата година музеят е бил посещаван и от туристи от Мексико.
Посетителите на Аладжа манастир са предимно чужденци, но през юли и август се увеличават и българските туристи. Енева допълни, че основният поток от чуждестранните туристи не е от курортите по Северното Черноморие, а от "Слънчев бряг". Те пристигат организирано и съчетават посещения на Делфинариума и Аладжа манастир.
Последвайте канала на
Свързани новини
Професиите, които изискват математика, са с най-висок очакван ръст на доходите
02 април 201916:56
Измамиха 70-годишна жена с 2200 лв.
19 март 201909:39
Варненец "украси" пътен знак на "Два без пет"
19 март 201909:16
Съвременните кибератаки са много разнородни, според експерти
16 март 201913:03
Голям пожар избухна под Аспаруховия мост във Варна
01 март 201914:39
Жертва на домашно насилие: Полицаите реагират така все едно им говориш небивалици
28 февруари 201908:45
Аладжа манастир е най-посещаваният обект от музеите във Варна за 2019-та
17 януари 202012:30
Спад с 50% на цените на нощувките по Северното Черноморие
03 септември 201911:20
Феноменален Григор прегази Алкарас и е на полуфинал!
Григор Димитров пред Sportal.bg: Доволен съм, че успях да поддържам високо ниво през целия мач
Левски ще търси продължаване на позитивната серия в най-старото столично дерби
Алкарас: Григор ме накара да се чувствам като 13-годишен
Арда и Крумовград се вкопчват в здрава битка
Христо Ценов и Теди Буков пред Sportal.bg - за Sofia Eagles, Везенков и бъдещето на клуба (част I)
Коментари 2
Добави2019.08.24 | 21:42
Трябва да се набляга много на рекламата за българските забележителности. Във брошури на няколко езика трябва да се рекламират стоте най забележителни обекти в страната. Защото туристите не могат всичките да ги посетят. Затова следващата година ще пристигнат отново за да разгледат и други забележителности. Освен това трябва автобусите които превозват пътници да бъдат изрисувани със най големите забележителности на страната ни. В много държави се практикува това и им носи големи приходи заради увеличаващият се туристически поток.
Добави коментар
Водещи новини
Бойко Борисов: Мераклии за служебен премиер винаги ще се намерят
29 март 202409:21
Габриел: От полза на държавата е да няма безвремие
29 март 202411:05
Петкова: Проектът се нарича "Балкански поток", не "Турски", а обвиненията на ПП-ДБ са жалки брътвежи на едни безсилни хора
29 март 202411:08
ПП-ДБ обвиниха Бойко Борисов, че с "Турски поток" е осигурил старта на войната в Украйна
29 март 202410:38
Радев за разговорите за служебен премиер: Когато изборът е лимитиран, той не може да доведе до най-добрия резултат
29 март 202411:09
Тошко Йорданов: КС да се сети, че трябва да работи, и да премахне малоумните промени в Конституцията
29 март 202410:21
Напрежението между "Възраждане" и Манол Пейков от ПП-ДБ в зала се пренесе в кулоарите на НС със зверски обиди
29 март 202409:35
Заместник-омбудсманът обясни защо е подала оставка
29 март 202410:06
Съдът отложи делото за оспорения резултат на изборите в столицата за 26 април
29 март 202411:27
2019.08.24 | 21:52
Рекламата е майка на търговията. Такъв трябва да бъде девиза на българските тур оператори. Ако българските красоти са в друга държава, от рекламите ще се увеличат туристите десеторно. Освен това ще направят красиви пътища. В страната ни няма една завършена магистрала. Освен това всяка година се правят ремонти от некачествено свършена работа по пътищата убийци.