Хижа „Мусала” – нов наемател със стари порядки

Поради огромният читателски интерес, публикуваме сигнал на Антон Стефанов за хижа „Мусала” в социалната мрежа. Хижата е под егидата на БТС. За скандални неуредици в обекта преди време разказа и подробен репортаж на бтв. Вижте за какво алармира г-н Стефанов:

„Здравейте,
Много рядко си позволявам да давам оценка на някой или някаква организация.
Но сега мисля, че е крайно време да ви запозная със случващото се на хижа „Мусала” - стара. Вече почти 3 месеца след избора на нов наемател.


Аз, Антон Стефанов, участвах в конкурса за нов наемател. На конкурса се явихме 10 човека. По-голямата част бяха хора, много далеч от планината, хора които се занимават с животновъдство в района. Имаше един господин от София и аз – това бяхме хората извън Самоков. Беше насрочена дата за отваряне на предложенията. Отмениха я, защото човека от София "забравил" да добави инвестиционна програма. На другата седмица, се събрахме. Отвориха предложенията, всеки влизаше сам.

Отваря се предложението, питат те ако имаш въпроси и излизаш. След една седмица ми се обадиха, да ми кажат, че много много съжаляват, че не съм аз. Спечелилият бил господина от София. Ресторантьор. Няма нищо общо с планината. Човека бил предложил 200 лв повече наем от мен и инвестиционна програма на стойност над 130 хил.лв. за 10 години, но щял още тази година да ги инвестира. Аз съм бил класиран на 2 място. Казах добре, надявам се хижата да е в добри ръце. Но вече 3 месеца след конкурса, хижата е от зле, по-зле. Няма никой горе. Положението е потресаващо.

 

Какво бях предложил Аз?

Наем в размер 9600 лв на година. (До момента е бил 8400 лв и се е приспадаш заради разходи)
За първите 5 години предлагах минимум 50 Хил лв в обновяването на хижата. Възстановяване на старата част, както на тоалетната, подмяна на обзавеждането, подмяна и обновяване на парното. Направа на кътове за отдих, кошчета и много много саксии с цветя. Въвеждане постоянна кухня на нормални цени, скара и бюфет.
Също така, постоянно достъпно място с печка и храна при бедствена ситуация на даден турист.
Също така бях обещал отварянето на минимум 2 работни места за хора от районна.
Също така бях поел ангажимент за електрификация на хижата на стойност поне 20 Хил. Лв.
Не на последно място, бях провел разговор с БОХО и веднага на хижата щяха да се монтират камера, метеорологична станция и безплатно wi fi.
Всичко това беше описано от мен и моят екип в предложението и се явихме на конкурса.

Новите стопани на хижата щяха да са млади хора, загрижени за планината. Имащи за цел, да се промени старата слава на тази хижа. И да се превърне в една от най-добрите хижи в България.
За съжаление или не, не е било писано.
Хората в ТД Рилски турист, са хора на преклонна възраст. И се чудя защо такива хора решават бъдещето на нашите деца? Бъдещето на туристически обекти с национално значение?
Аз като турист, имам право да знам какво се случва. Обаждах се, казаха ми, че не работи ! Телефон на новия наемател нямам.
Само на ТД.
Аз ще продължа да питам и да се интересувам... Но като всяко нещо в България, нещата се потулват.
Извинявам се, че стана дълго, Благодаря на тези които са го прочели! За мен е чест. Винаги съм бил честен и директен, мисля че е нужно да се знае!

П.п. Снимките са стари, но в момента положението е доста по-зле!
П.п2. Поста не го написах, за да се жалвам или да се добие някаква гласност, за да я взема аз. Животът ме завъртя и ми даде нови огромни възможности пред мен. Та всяко зло, за добро. Просто реших да споделя, за да се знае.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.