София привлича посетители за конгресен и фестивален туризъм

Като град с подходяща инфраструктура и материална база на добро европейско ниво, София има всички предпоставки да се превърне в желана дестинация за конгресен и фестивален туризъм. Това обяви управителят на „Галакси Инвестмънт Груп“ Константин Бояджиев по време на Шестата годишна среща на Националния борд по туризъм (НБТ), която се провежда под мотото „2019 г. – година на вътрешния туризъм, инвестициите и иновациите“, която се проведе в столичния хотел Хилтън. Участие в инициативата взеха над 150 лидери от туристическия бранш, неправителствени организации, представители на законодателната, изпълнителната и местната власт.

Според кмета на София Йорданка Фандъкова важно за града е модернизирането на хотелите и стъпването на нови хотелски брандове. Тя посочи, че за периода 2008-2018 броят на нощувките в столицата се е увеличил с 36%, а броят на чуждите туристи е скочил с 82 на сто. „Допълнителен плюс на града е наличието на престижни четири и петзвездни хотели, които осигуряват отлични възможности за провеждането на събития от всякакъв формат“, каза Константин Бояджиев. По думите му „Галакси Инвестмънт Груп има дългогодишен опит именно в привличането на големи международни брандове, част от които са хотелите InterContinental Sofia и Hilton Sofia, които са предпочитани от огромен брой чуждестранни гости на града, дипломати и представители на високопоставени делегации от цял свят“, каза Бояджиев.

По думите му международни вериги от такъв ранг оказват положително влияние върху имиджа на София като туристически бранд, тъй като те са неговата реклама. Те привличат своите международни лоялни клиенти тук и показват и популяризират дестинацията София и България, допълни още мениджърът. „Изключително важно за имиджа на страната е присъствието на международни световни вериги като InterContinental Sofia и Hilton Sofia. Присъствието на подобен тип висок клас хотели е от особено значение за туризма“, допълни министърът на туризма Николина Ангелкова.

Тя отчете над 8,4 млрд. лв. приходи през 2018 г. , което е с 6% повече, в сравнение с година по-рано. За последните три години - от 2015 насам, ръстът на приходите от международен туризъм е 34%, каза министърът на туризма. Според нея през миналата година страната ни е посетена от над 9 млн. чуждестранни туристи. Бюджетът за реклама на туризма да бъде 1% от приходите, които секторът генерира годишно в икономиката на страната, каза Полина Карастоянова, изпълнителен директор на НБТ.
Според нея до момента инвестициите са значително по-малки и това рефлектира върху конкурентоспособността на страната ни.

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Tуризъм

още

Анкета

Големи ли ще са загубите за туризма след фалита на „Астрал Холидейз“?

Големи ли ще са загубите за туризма след фалита на „Астрал Холидейз“?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.