Водещи експерти: Присъствието на международни хотелски вериги влияе положително на имиджа на България

  • 12 юни 2018 16:17

  • 154
  • 1
Водещи експерти: Присъствието на международни хотелски вериги влияе положително на имиджа на България
©

Туристически сдружения, неправителствени организации, големи инвеститори в България, представители на законодателната, изпълнителната и местната власт обсъдиха съвременните тенденции и развитието на туристическата индустрия, възможностите за насърчаване на инвестициите в сектора, развитието на културния туризъм в градска среда и други актуални теми в рамките на 5-та годишна среща на Националния борд по туризъм, който се проведе в хотел InterContinental Sofia.

Събитието беше открито от министъра на туризма Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard, която представи плановете на предстоящите промени в закона за туризма и наредбата за категоризация на местата за настаняване, образът на България като дестинация, инвестициите в туризма, бално и спа туризма.

Участниците във форума се обединиха около мнението, че качеството на туристическата услуга постоянно се подобрява, повишава се добавената стойност към клиентите, а от там се наблюдава ръст на нощувките и приходите. Всичко това се отразява благоприятно върху дългосрочната рентабилност на сектора и спомага за увеличаването на притока от чужди капитали, тъй като все повече инвеститори се стремят да се възползват от подобряващото се представяне на хотелския пазар у нас.

Според Константин Бояджиев, управител на водещата инвестиционна компания Галакси Инвестмънт Груп и член на Управителния съвет на борда, присъствието на международни хотелски вериги от такъв ранг вдига качеството на обслужване в сектора, привлича платежоспособни клиенти и влияе положително на имиджа на България. "Нашата компания има дългогодишен опит в сътрудничеството със световни гиганти, сред които са новооткрития InterContinental Sofia, Hilton Sofia и Radisson Blu, както и ваканционният хотел Barceló Royal Beach в курортен комплекс Слънчев бряг". По думите му в последните няколко години голяма част от предприемачите се насочват към хотелиерския сегмент, като един от най-активните на пазара на недвижими имоти.

 

Последвайте канала на

Novini.bg
154 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
българия

2018.06.12 | 17:07

1
Присъствието на международни хотелски вериги влияе положително на имиджа на България!!!ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!!! В ТУРЦИЯ КАТО ХОТЕЛСКИТЕ ВЕРИГИ СА СИ ТЕХНИ ,И СЕ ПОСЕЩАВАТ ОТ ЦЯЛА ЕВРОПА, ДА НЕ БИ ДА СА БЕЗ ИМИДЖ.ДА ВИ ШИБАМ ВЪВ ПРОСТИТЕ ПРОДАЖНИ ТИКВИ

Добави коментар

Водещи новини