Модерни технологии и постоянен контрол гарантират качеството в пекарната на Kaufland България

  • 14 септември 2020 10:55

  • 623
  • 1
Модерни технологии и постоянен контрол гарантират качеството в пекарната на Kaufland България
©

Качеството е взаимно доверие

Kaufland България предлага най-богатия асортимент от прясно изпечени тестени изделия в сектора у нас. Клиентите имат възможност да избират от над 60 различни вида, сред които хляб, закуски, сладки печива, багети и чиабати, приготвени на място в пекарните на всеки обект на търговската верига в страната.

Тъй като качеството е особено важен приоритет за компанията, тя държи да работи с доверени партньори. За да предлага наистина пресни и качествени продукти в своите пекарни, Kaufland работи с общо 13 доставчици, 6 от които са доказани български производители и семейни фирми с наложени традиции в хлебарството и сладкарството, с които споделят еднакви виждания за високото качество на продукцията.

Търговката верига работи целогодишно с тях и по този начин гарантира и че над 50% от прясната продукция в пекарната й е българска.

Kaufland следи за качеството преди всичко лично 

Изборът на асортимент минава през няколко етапа преди да бъде предложен на клиентите във вида и качеството, което те очакват.

Качеството на всеки един от продуктите в пекарните на търговската верига е тествано лично от специалистите на компанията минимум два пъти, преди да бъде включен в асортимента и предложен на крайния клиент.

Експертите на компанията правят първия качествен тест и дегустация поне три месеца, преди продуктът да стане част от предложенията в пекарната, като го изпичат в специално предназначената за целта собствена професионална  демонстрационна кухня.

Втори контролен тест на нововъведените продукти се прави и от специалистите по контрол на качеството при приема в централния склад на Kaufland, преди те да бъдат разпространен във филиалната мрежа.

Пробните изпичания и дегустации са начална и изключително важна част от качествения контрол както на новите продукти, така и на всички сезонни такива като козунаци, питки и др.

Модерни технологии и специални програми на печене

С мисъл за качеството на крайния продукт Kaufland обръща особено внимание на тяхното приготвяне на място в пекарните във всеки хипермаркет. Специално обучените пекари на търговската верига пекат по съвременна технология в създадени специално за целта модерни и професионални конвектомати.

Тестените изделия се изпичат по предварително зададени програми, съобразени със спецификите на приготвяне на всеки един от тестените продукти и съгласувани предварително с производителите на продукцията.

Програмите са съобразени със специфичната температура, степен на влажност и продължителност на печене на всеки един от различните продукти, за да се гарантира, че са равномерно и качествено изпечени и имат истински вкус и аромат.

Винаги пресни

Пече се няколко пъти на ден по точно определен план няколко пъти на ден, разработен специално за всеки от хипермаркетите и съобразен с търсенето и предпочитанията на клиентите. По този начин се гарантира, че тестените изделия са прясно приготвени във всеки момент от деня.

След всяко печене, преди продуктите да бъдат изложени на витрината, пекарите задължително контролират плътността и цвета на печивото, както и неговата вътрешна температура, която трябва винаги да бъде над 75 градуса – признак за това, че изделието е равномерно и качествено изпечено.

Регулярен качествен контрол

Веднъж изложени на витрината, свежестта и качеството на продуктите се контролират регулярно от специалистите по свежи храни на Kaufland в конкретния хипермаркет.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Последвайте канала на

Novini.bg
623 1

Коментари 1

Добави коментар

2020.09.14 | 14:25

1
Смешни са много Всичката стока идва дълбоко замръзено

Добави коментар

Водещи новини