20% спад на клиентите отчитат от Сдружението за модерна търговия

  • 05 септември 2020 10:24

  • 802
  • 1
20% спад на клиентите отчитат от Сдружението за модерна търговия
© Кадър: Нова ТВ

Средно около 20% спад на клиентите отчитат за първите пет месеца от началото на пандемията веригите магазини от Сдружението за модерна търговия. Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки, докато хранителните вериги почти не са я усетили.

„Търговските вериги доказаха, че могат да се справят в критична ситуация, бързо се адаптираха, реагираха на мерките за безопасност, реагираха много бързо по отношение на всички продукти, които бяха на път да изчезнат от търговската мрежа. Много е важно, че не се стигна до празни рафтове, много тежко психологически щеше да е за население. Ситуацията беше овладяна”, коментира в предаването „Събуди се” по Нова Тв. Йордан Матеев, изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия.

COVID-19 и бъдещето на електронната търговия в България

По думите му има проблем обаче в моловете, където е имало огромен спад на клиентите. „Най-зле е положението с обувките, хората не са склонни да купуват. Особено сериозно е положението в големите търговски центрове, където потокът от хора е значително по-нисък”, обясни Матеев.

Последвайте канала на

Novini.bg
802 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
хм

2020.09.05 | 12:43

1
ами като вдигнаха цените с 20%, така е!

Добави коментар

Водещи новини