Български продукти за великденската трапеза в LIDL

Родни производители ще осигурят над 170 тона българско агнешко за Великден и Гергьовден във всичките 101 магазина на Lidl. Това е само малка част от цифрите, илюстриращи разнообразието от български продукти, които за поредна година Лидл България ще предложи за Великденската трапеза. Към качественото агнешко, компанията добавя още козунаци, яйца и свежи зеленчуци, които отново са изцяло местно производство.

По традиция агнешкото месо, което веригата предлага, е 100% българско и както всички свежи меса в Lidl, е единственото у нас със сертификат от световния лидер в контрола на хранителни продукти SGS. Международният сертификат за качество гарантира, че месото е опаковано в защитна атмосфера, което го запазва чисто и свежо. Лидл България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати за безопасност и качество – такъв свой партньор компанията открива именно в лицето на две от големите български месопреработвателни предприятия, с които работи от години. Освен че могат да осигурят нужното високо качество, двата родни производителя могат да осигурят и необходимите обеми за всичките 101 обекта на веригата. Тази година за Великден и Гергьовден те ще осигурят за Lidl над 170 тона българско агнешко от 5 кланици, добиващи агнета от регионите Търговище, Шумен, Разград, Русе, Силистра, Пловдив, Пазарджик, Сливен и Кърджали.

 

Изцяло български, по традиционна рецепта, са и козунаците от „Фурната на Lidl“, които веригата предлага вече трета поредна година. Българският производител е сред водещите у нас и освен козунаци, в момента компанията предлага близо 40 негови продукта в търговската си мрежа в цялата страна.

Другият основен артикул, задължителен за Великденската трапеза, са яйцата. Тази година в Lidl близо 70% от яйцата за празника ще са от български произход. Вносни ще са само белите яйца, които родните производители не могат да осигурят в достатъчен обем, отговарящ на потребителското търсене. Лидл България работи с 5 български ферми за доставка на яйца – от района на Пещера, Асеновград, Велико Търново, Добрич и Ямбол. Благодарение на своето дългосрочно партньорство с Lidl, една от фермите изнася яйца за румънския пазар като част от постоянния асортимент на Lidl в Румъния.

Традиционната Великденска салата също е с български произход в Lidl. Над 20 са българските плодове и зеленчуци, които веригата предлага в момента. Сред тях са краставици, розови домати, салати, пресен лук, спанак, моркови, пресни картофи и много други. Обичайно в този период на годината компанията работи с около 14 доставчика на български плодове и зеленчуци. През лятото те стават над 20, като за отделните продукти някои от тях работят с повече от един производител.

Още от стъпването си на пазара през 2010 г. Лидл България работи активно с български производители. За това време броят на българските доставчици е нараснал двойно и към момента те са близо 200. Преобладаващ е делът на родни доставчици в продуктови групи, които са ключови за трапезата на българския потребител – хляб, прясно месо и колбаси, млечни продукти, плодове и зеленчуци. Като партньори на веригата българските производители подобряват качеството на своята продукция, бележат ръст на продажбите, разширяват бизнеса и модернизират производството си и не на последно място, получават възможност да излязат на световни пазари.

Лидл България работи и подкрепя българските производители в две основни посоки - възможности за реализация на българския пазар и възможности за износ. В рамките на страната българските производители имат възможност за реализация чрез филиална мрежа от 101 магазина в 48 града. Пример за успешно партньорство в тази посока е „Родна стряха“ – първата продуктова линия с висококачествени продукти само от български производители – 74 продукта от 32 производители. Веригата предлага на своите български партньори и изключителни за сектора възможности да изнасят продукцията си в чужбина, в мрежа от над 11 000 магазина в Европа.

 

(платено съобщение)

Коментари

  1. 2020.04.10 | 16:45
    сменете снимката, че като я гледам, ми иде да зарежа всякакви инструкции !
  2. 2020.04.10 | 15:19
    Еми браво на лидъл,,,ама все още мисля ,че асортимента не им е толкова богат както на Била,Метро и Лекси
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Пазари

още

Анкета

Ще изберете ли Черноморието тази година?

Ще изберете ли Черноморието тази година?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.