„Продължаваме да инвестираме в наука и технологии, за да разработим устройства, които отговарят на потребностите на пълнолетните пушачи - устройства, които могат да помогнат на много хора, които в противен случай биха продължили да пушат, да преминат на тях“, заяви Андре Каланцопулос, главен изпълнителен директор на ФМИ, по повод на представянето на най-новата версия на устройството за нагряване на тютюн. „Вече над 11 милиона пълнолетни пушачи по света са избрали IQOS, като над 70% от тях (близо 8 милиона) са спрели да пушат и са преминали изцяло на нашата система за нагряване на тютюн. Пускането на IQOS 3 DUO затвърждава нашия ангажимент да прилагаме технологични иновации в разработката на научно доказани продукти, които се явяват по-добър избор за пълнолетните пушачи от продължителното пушене.“
В началото на ноември 2019 г. Филип Морис България пуска на българския пазар новата версия на системата за нагряване на тютюн IQOS – IQOS 3 DUO.
В продължение на над 10 години Филип Морис Интернешънъл инвестира над 6 милиарда долара в научни изследвания и разработки, производство и комерсиализация на гама от революционни бездимни продукти, която вече включва и най-новата версия на устройството за нагряване на тютюн - IQOS 3 DUO. Зад разработката на устройството за нагряване на тютюн IQOS стои екип от над 400 учени, инженери и експерти във ФМИ. Предназначено е само за пълнолетни пушачи и предлага употребата на тютюн без дим и пепел, като образува значително по-ниски концентрации на вредни вещества в сравнение с цигарения дим. Устройството IQOS нагрява тютюна до прецизна температура без да го гори, така че пълнолетните потребители да могат да се насладят на вкуса на истински тютюн, но с 95% по-малко вредни вещества в образуваната пара в сравнение с цигарения дим.
Всички аксесоари за предишната версия на устройството IQOS 3 ще са съвместими и с IQOS 3 DUO.
Дизайнът на устройството е като този на IQOS 3, но най-новата версия IQOS 3 DUO притежава някои нови характеристики, разработени по препоръка на нашите потребители. Новата версия на IQOS 3 представлява иновация, създадена на база на получената обратна връзка от клиентите, така че да бъде в синхрон с техния начин на живот и да е винаги в готовност.
Най-новата версия на устройството IQOS 3 DUO се отличава с най-бързия и мощен холдър в портфолиото на IQOS досега. С това Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) затвърждава ангажимента си да предлага водещи за индустрията продукти, които предоставят възможност на настоящите пълнолетни пушачи, които не искат да се откажат от употребата на тютюн, да преминат максимално бързо на по-малко рискова алтернатива на конвенционалните цигари.
Съвкупността от клинични данни, получени от ФМИ до момента, показва, че пълното преминаване на системата за нагряване на тютюн е по-малко вредно от продължителното пушене. Важно е да се отбележи, че употребата на IQOS не е без риск и е предназначена само за пълнолетни пушачи, които не искат да се откажат от употребата на тютюн или никотин. Той доставя никотин, който води до пристрастяване. Събраните научни доказателства също така сочат, че употребата на IQOS няма негативно въздействие върху качеството на въздуха на закрито.Мнозинството пълнолетни пушачи, които преминават изцяло на устройството за нагряване на тютюн IQOS, спират да пушат конвенционални цигари, което превръща IQOS в една убедителна бездимна алтернатива.
Устройството IQOS 3 DUO с неговите нововъведения улеснява пълното преминаване на пълнолетните пушачи към бездимните алтернативи. Компактният дизайн на IQOS 3 DUO вече дава възможност за две последователни употреби без презареждане на холдъра, като осигурява и много по-бързо зареждане на самия холдър в джобното зарядно в сравнение с предишните поколения на устройството за нагряване на тютюн - IQOS 3 и IQOS 2.4 Р.
Устройството ще се предлага в четирите основни цвята, в които се предлага и IQOS 3, както и в лимитирана серия в пети цвят – меден.
ФМИ си поставя глобална цел към 2025 г. поне 40 милиона пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат конвенционални цигари, произведени от ФМИ, да преминат на по-добри бездимни алтернативи, а бездимните изделия да заемат поне 30% от продажбите на компанията.
в материала има продуктово позициониране
Последвайте канала на