Филип Морис пуска на пазара в България IQOS 3 DUO - най-новото попълнение в гамата от устройства за нагряване на тютюн IQOS

В началото на ноември 2019 г. Филип Морис България пуска на българския пазар новата версия на системата за нагряване на тютюн IQOS – IQOS 3 DUO.

Дизайнът на устройството е като този на IQOS 3, но най-новата версия IQOS 3 DUO притежава някои нови характеристики, разработени по препоръка на нашите потребители. Новата версия на IQOS 3 представлява иновация, създадена на база на получената обратна връзка от клиентите, така че да бъде в синхрон с техния начин на живот и да е винаги в готовност.

Устройството IQOS 3 DUO с неговите нововъведения улеснява пълното преминаване на пълнолетните пушачи към бездимните алтернативи. Компактният дизайн на IQOS 3 DUO вече дава възможност за две последователни употреби без презареждане на холдъра, като осигурява и много по-бързо зареждане на самия холдър в джобното зарядно в сравнение с предишните поколения на устройството за нагряване на тютюн - IQOS 3 и IQOS 2.4 Р.

Устройството ще се предлага в четирите основни цвята, в които се предлага и IQOS 3, както и в лимитирана серия в пети цвят – меден.

Всички аксесоари за предишната версия на устройството IQOS 3 ще са съвместими и с IQOS 3 DUO.

Най-новата версия на устройството IQOS 3 DUO се отличава с най-бързия и мощен холдър в портфолиото на IQOS досега. С това Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) затвърждава ангажимента си да предлага водещи за индустрията продукти, които предоставят възможност на настоящите пълнолетни пушачи, които не искат да се откажат от употребата на тютюн, да преминат максимално бързо на по-малко рискова алтернатива на конвенционалните цигари.

Продължаваме да инвестираме в наука и технологии, за да разработим устройства, които отговарят на потребностите на пълнолетните пушачи - устройства, които могат да помогнат на много хора, които в противен случай биха продължили да пушат, да преминат на тях“, заяви Андре Каланцопулос, главен изпълнителен директор на ФМИ, по повод на представянето на най-новата версия на устройството за нагряване на тютюн. „Вече над 11 милиона пълнолетни пушачи по света са избрали IQOS, като над 70% от тях (близо 8 милиона) са спрели да пушат и са преминали изцяло на нашата система за нагряване на тютюн. Пускането на IQOS 3 DUO затвърждава нашия ангажимент да прилагаме технологични иновации в разработката на научно доказани продукти, които се явяват по-добър избор за пълнолетните пушачи от продължителното пушене.“

В продължение на над 10 години Филип Морис Интернешънъл инвестира над 6 милиарда долара в научни изследвания и разработки, производство и комерсиализация на гама от революционни бездимни продукти, която вече включва и най-новата версия на устройството за нагряване на тютюн - IQOS 3 DUO. Зад разработката на устройството за нагряване на тютюн IQOS стои екип от над 400 учени, инженери и експерти във ФМИ. Предназначено е само за пълнолетни пушачи и предлага употребата на тютюн без дим и пепел, като образува значително по-ниски концентрации на вредни вещества в сравнение с цигарения дим. Устройството IQOS нагрява тютюна до прецизна температура без да го гори, така че пълнолетните потребители да могат да се насладят на вкуса на истински тютюн, но с 95% по-малко вредни вещества в образуваната пара в сравнение с цигарения дим.

Съвкупността от клинични данни, получени от ФМИ до момента, показва, че пълното преминаване на системата за нагряване на тютюн е по-малко вредно от продължителното пушене. Важно е да се отбележи, че употребата на IQOS не е без риск и е предназначена само за пълнолетни пушачи, които не искат да се откажат от употребата на тютюн или никотин. Той доставя никотин, който води до пристрастяване. Събраните научни доказателства също така сочат, че употребата на IQOS няма негативно въздействие върху качеството на въздуха на закрито. Мнозинството пълнолетни пушачи, които преминават изцяло на устройството за нагряване на тютюн IQOS, спират да пушат конвенционални цигари, което превръща IQOS в една убедителна бездимна алтернатива.

ФМИ си поставя глобална цел към 2025 г. поне 40 милиона пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат конвенционални цигари, произведени от ФМИ, да преминат на по-добри бездимни алтернативи, а бездимните изделия да заемат поне 30% от продажбите на компанията.

 

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Пазари

още

Анкета

Планирате ли покупки от офертите за Черния петък?

Планирате ли покупки от офертите за Черния петък?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.