Philip Morris лансира глобална инициатива за "Бъдеще без дим"

Бездимната алтернатива на цигарите вече се ползва от над 7 милиона напълно преминали на нея пълнолетни бивши пушачи в 47 страни по света, заяви главният изпълнителен директор на Philip Morris International Андре Каланцопулос по време на среща с медиите в рамките на технологичния форум Webit 2019. 



"Противно на общото мнение, никотинът не представлява първопричина за развитие на заболяванията, свързани с пушенето. Проблемът се крие в някои от токсините, които се съдържат в дима и които се образуват при горене на тютюна. Това е причината продукт, при който горенето е елиминирано, да има потенциала да доведе до подобрение на общественото здраве", каза още Каланцопулос.



По думите му следващата голяма стъпка за компанията е да убеди оставащите 1.1 милиард пълнолетни пушачи, че за тях има по-добър избор от това да продължат да пушат. Технологиите и науката днес дават възможност за реално подобрение в областта на общественото здраве, но това налага голяма промяна в начина, по който възприемаме темите, свързани с тютюн и никотин, смята той.



PMI лансира глобална инициатива, наречена #UnsmokeYourWorld (UYW), която има за цел да стартира дебат и да повиши информираността за по-добрите алтернативи, които са на разположение с помощта на науката и иновациите.



"Надявам се, че регулаторите по целия свят, заедно с НПО, организациите за опазване на общественото здраве и други, ще започнат да създават правила, които да допринесат за позитивна промяна в интерес на хората, които пушат, на близките им и на общественото здраве като цяло. Бездимните продукти имат огромен потенциал за общественото здраве. Важно е този потенциал да бъде доказан чрез сериозни научни изследвания и пълнолетните пушачи да получат точна информация, която да им даде правилната причина да се откажат от цигарите завинаги“, каза още Каланцопулос.



Христос Харпантидис, Управляващ директор на PMI за Югоизточна Европа, коментира голямата трансформация, през която компанията преминава. Той даде пример с гръцкия клон на Филип Морис, Папастратос, който спря да произвежда цигари след 88 години.

"Сега компанията се счита за „90 годишен стартъп“, заяви Харпантидис и сподели, че хората вътре и извън компанията приемат и подкрепят мисията за бъдеще без дим.



Генералният мениджър на Филип Морис България сподели, че ползвателите на IQOS в България са повече от 150 000. Той разкри информация и за бъдещите инвестиционни намерения на компанията в България. PMI планира тази година да открие нов център за обслужване на клиенти в партньорство с доставчика на услуги Консентрикс. Центърът ще подпомага обслужването на нашите клиенти в ЕС и растежа на бизнеса ни в региона. Стартирането на центъра за обслужване на клиенти в България се планира за третото тримесечие на 2019 г. и първоначално ще обслужва клиентите у нас с помощта на 100 служители, като има възможност този брой да бъде удвоен в следващата една година.



Наскоро Американската агенция по храни и лекарства (FDA) позволи на Philip Morris International да продава системата за нагряване на тютюн IQOS в САЩ. Това ключово решение е следствие от обстойна и сериозна оценка на заявлението на компанията за разрешение за продажба на ново тютюнево изделие, продължила две години. PMI е внесла за разглеждане обстойна научна документация в подкрепа на своето заявление за разрешение за продажба, паралелно с подаденото заявление IQOS да бъде категоризиран като тютюнев продукт с модифициран риск, което все още се разглежда от агенцията.

Коментари

  1. 2019.05.17 | 18:42

    Това е е'ахти центъра: да излязат от Филип Морис, да ти обясняват, че е хубаво да се пуши. Представяте ли си.
    Но защо изобщо да пушим?
    Логично обяснение?
    На организма не му трябва никотин!
    Ок, продава се никотин в капсули.
    Не виждам никъде да пише, че е безвреден. Напротив-вреден е!

  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Пазари

още

Анкета

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.