Превозвачите: 75% от българските компании "изгарят" заради пакета "Мобилност"

  • 04 април 2019 17:45

  • 2341
  • 14
Превозвачите: 75% от българските компании "изгарят" заради пакета "Мобилност"
© БТВ

С нарушение на страшно много процедури се наложи един текст, за който две години не може да се постигне компромис. Това каза в предаването "Лице в лице" по БТВ председателят на Управителния съвет на Съюза на международните превозвачи Ангел Траков по повод днешното приемане на първо четене в Европейския парламент на пакета "Мобилност".

Има много малка надежда да не се постигне компромис в триалозите и промените в правилата за международните пътни превози да не бъдат приети на второ четене, добави той.

Днес подпалихме камион в знак на протест, че както изгорихме камиона, "изгарят" 75% от българските компании, че трябва да се замислят, че тези протекционистични мерки не трябва да се приемат в последния момент от един Европейски парламент, който после няма да носи отговорност, а последствията ще са тежки, заяви Траков.

По думите му почти всички български европутати, правителството, превозвачите и гражданите са положили доста усилия пакетът "Мобилност" да не бъде приет. Това е национална кауза. Всички партии я припознаха като такава, но въпреки това в Европейския парламент никой не се съобрази с мнението ни. Задаваме си въпроса какво ще стане оттук нататък, ако тези хора посегнат и на друг бизнес в България, посочи председателят на Управителния съвет на Съюза на международните превозвачи.

Определено ще има фалити с всички рестриктивни мерки, заложени в пакета "Мобилност". Промените ще засегнат най-вече превозрачите с един до три камиона - това са превозвачи, които гледат семействата си с този бизнес. Те няма да могат да реагират на промените. Най-тежкият текст е връщането на автомобила до дома, тъй като сме географски отдалечени от Европа. Ние нямаме такава икономика, която да посрещне този парк, да не говорим колко е неекологично и нерентабилно. Политиците трябва да намерят други инструменти, освен протестите, с които да повлияят на тези решения, каза още Ангел Траков.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
2341 14

Свързани новини

Коментари 14

Добави коментар
Tira

2019.04.07 | 11:47

14

99% да фалират! Експлоататори!

Данъкоплатец

2019.04.06 | 19:58

13

Червените фирмаджии-крадци ревнаха, ама ще отнесат бахура мама им изедническа!

Ганчо

2019.04.06 | 08:17

12

Глупости. Ще Ви паднат печалбите за това ревете бе нещастници. Ще се принудите фирмите Ви да излезнат на светло за да работите по европейски и да плащате на хората си като на европейци. Никой не Ви вярва. Всички знаят, че това което говорите не е вярно.

сталин

2019.04.05 | 12:57

11

75% ще ги онищожи Тол таксата.

2019.04.05 | 07:27

10

Браво,че го приеха! Вън мутрите експлоататори от този бизнес! А пък вас цяла Европа ви разбра,че сте защитници на същите тези мутри,а не на народа си!!!

2019.04.04 | 22:38

9

Ганю намира цаката ама сред Ганювци

2019.04.04 | 20:06

8

taka e uvajaemi to ne moje samo da se kradne tazi evropa shte osetite i vie garbaviat dosta i vi tarpiaha krajbite i prostotiite..

Profi

2019.04.04 | 18:45

2

Точно така, нямате икономика да посрещне този автопарк.
Което означава, че създавате наложена конкуренция, като плащате мин. заплата. А всъщност работите на пазар, където заплатата е много по-висока.
Така, че това което предлагат е правилно.
Регистрирате си фирмите в западните държави където работите, плащате лицензи, заплати, застраховки и т.н. Както там и тогава се конкурират с тях, Г-да ""бизнесмени""

Profi

2019.04.04 | 19:43

7

Аз не съм виждал 5000 френски камиона да работят"" вътрешно""в Германия, нито 5000 испански камиона ""вътрешно"" в Швеция.
Всеки транспорт си обслужва собствената индустрия.
Така, че стига сте ревали, че Германците са ви взели германския си пазар.
Няма български шофьор да не е бил прекарван с пари. С много пари. Което си е чиста кражба, г-да ""бизнесмени""
Регистрирайте си фирмите в Германия, или си обслужвайте българската икономика.

Profi

2019.04.04 | 19:34

5

нелоялна конкуренция, имах предвид

Hayri

2019.04.04 | 19:35

6

Ейй тия обирджии си мислят че вечно ще я карат по български. Колко умело само успяват да заблудят голяма част от хората . Значи ще вземат европейски разценки за превоз а не могат да плащат такива заплати и командировки на шофьорите. Български чорбаджии изедници.

Virginia #

2019.04.04 | 19:33

4

Google плаща ежедневна работа в диапазона от 500 до 1000 долара. Получих $ 23,749 за първия месец и $ 32,854 за заплатата от Google от последния месец, работещи у дома за 3 часа на ден. Дори и тези, които са нови за това, могат лесно да печелят $ 200 на час, а печалбата може да бъде още по-голяма с течение на времето.

повече тук..........>>> w­w­w­.­W­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m

Добави коментар

Водещи новини