-
28 март 2013 14:04
- 7004
- 4
Загорка даде начало на новата си комуникационна кампания с името „Време е за нещо специално“. Тя стартира с два от поредица телевизионни клипове с различна развръзка, които ще бъдат представени в рамките на годината.
Кампанията е разработена от международната рекламна агенция BBH, а снимките са направени в Буенос Айрес, Аржентина. Режисурата е дело на тандема Аугусто Запиола и Сантяго Митре, носители на редица международни награди в областта на киното и рекламата. В проекта вземат участие 12 актьора и повече от 100 човека снимачен екип, като всички истории са заснети без прекъсване в рамките на 24 часа. Основната сюжетна линия на телевизионните клипове е свързана с двамата приятели, които стават свидетели и участници в неочаквани ситуации, провокирани с отварянето на всяка бутилка Загорка.
Новата комуникационна кампания на Загорка „Време е за нещо специално“ отговаря напълно на прогресивния дух на марката, стремежа към качество и иновативност, които потвърждават лидерските й позиции. През изминалата 2012 г. Загорка отбеляза ръст от 23% в обемите си на продажби, както и увеличение на пазарния си дял (по данни на AC Nielsen). Марката получи признание за високото си качество от международния институт за качество на потребителски продукти Monde Selection, който през юни 2012 присъди златни медали на Загорка и иновацията Zagorka Rezerva.
„Мисията на Загорка винаги е била да добавя вкус към живота на хората в България. Всеки път когато човек отваря Загорка нещо специално се случва. И това не е свързано единствено и само с невероятния, специален вкус на Загорка. Тази рекламна кампания е насочена към всички тези хора в България, които имат нужда от нещо специално в техния живот. Защото е време за нещо специално, нали?“ коментира Румен Колев, маркетинг мениджър на компанията.
Новата кампания на марката ще се развие през годината с поредица от активности, които ще са в духа на концепцията „Време е за нещо специално“ и ще целят да изненадат и провокират потребителите през следващите месеци.
Кратки факти за кампанията:
Новата рекламна комуникация е разработена и осъществена от международната рекламна агенция Bartle Bogle Hegarty London.
Режисурата е дело на Аугусто Запиола и Сантяго Митре, носители на редица международни награди в областта на киното и рекламата – Cannes Golden Lions, Clio, FIAP.
Всички клипове от поредицата са заснети в Буенос Айрес, Аржентина, в рамките на 24 часа.
Последвайте канала на
Свързани новини
Ботев към БФС: Искаме някого от международните съдии на България да ръководи мача с ЦСКА - София
Титлата вече е само мираж за Ливърпул след болезнен провал в дербито с Евертън
Няколко са причините, заради които Чави се е съгласил да остане в Барселона
ПСЖ счупи рекорд в Лига 1, Мбапе подобри лично постижение
Играйте и спечелете със Sportal.bg!
Манчестър Юнайтед се нуждаеше от два обрата, за да пречупи най-слабия отбор в Премиър лийг
Коментари 4
Добави2013.11.26 | 15:47
2013.03.29 | 05:53
2013.05.22 | 12:18
Добави коментар
Водещи новини
Петков с призив към ГЕРБ: Отървете се от зависимостта си от Пеевски, ако наистина сте евроатлантическа партия
25 април 202411:51
Борисов: Честито на ПП-ДБ за новата коалиция с Възраждане, БСП и ИТН. Ще се изредят поне още 5-6 правителства
25 април 202409:58
Пеевски: Коалицията на „пудела“ ще се радва много малко на грабежа
25 април 202410:22
Кога и къде да проверим дали сме в избирателните списъци?
25 април 202411:50
Как партиите влизат в битката за гласовете на избирателите?
25 април 202409:37
Костадин Паскалев: Ваня Григорова поиска разговор с нас, Столична община ѝ била тясна
25 април 202409:16
Емил Радев: Брюксел ни е далеч, но е важен за нас
25 април 202411:48
НС реши: Росен Желязков вече е аут от председателското място
25 април 202411:17
Александър Николов: "Булгаргаз" работи като политическа маша
25 април 202409:05
2013.03.29 | 05:53