-
28 март 2013 14:04
- 6988
- 4

Загорка даде начало на новата си комуникационна кампания с името „Време е за нещо специално“. Тя стартира с два от поредица телевизионни клипове с различна развръзка, които ще бъдат представени в рамките на годината.
Кампанията е разработена от международната рекламна агенция BBH, а снимките са направени в Буенос Айрес, Аржентина. Режисурата е дело на тандема Аугусто Запиола и Сантяго Митре, носители на редица международни награди в областта на киното и рекламата. В проекта вземат участие 12 актьора и повече от 100 човека снимачен екип, като всички истории са заснети без прекъсване в рамките на 24 часа. Основната сюжетна линия на телевизионните клипове е свързана с двамата приятели, които стават свидетели и участници в неочаквани ситуации, провокирани с отварянето на всяка бутилка Загорка.
Новата комуникационна кампания на Загорка „Време е за нещо специално“ отговаря напълно на прогресивния дух на марката, стремежа към качество и иновативност, които потвърждават лидерските й позиции. През изминалата 2012 г. Загорка отбеляза ръст от 23% в обемите си на продажби, както и увеличение на пазарния си дял (по данни на AC Nielsen). Марката получи признание за високото си качество от международния институт за качество на потребителски продукти Monde Selection, който през юни 2012 присъди златни медали на Загорка и иновацията Zagorka Rezerva.
„Мисията на Загорка винаги е била да добавя вкус към живота на хората в България. Всеки път когато човек отваря Загорка нещо специално се случва. И това не е свързано единствено и само с невероятния, специален вкус на Загорка. Тази рекламна кампания е насочена към всички тези хора в България, които имат нужда от нещо специално в техния живот. Защото е време за нещо специално, нали?“ коментира Румен Колев, маркетинг мениджър на компанията.
Новата кампания на марката ще се развие през годината с поредица от активности, които ще са в духа на концепцията „Време е за нещо специално“ и ще целят да изненадат и провокират потребителите през следващите месеци.
Кратки факти за кампанията:
Новата рекламна комуникация е разработена и осъществена от международната рекламна агенция Bartle Bogle Hegarty London.
Режисурата е дело на Аугусто Запиола и Сантяго Митре, носители на редица международни награди в областта на киното и рекламата – Cannes Golden Lions, Clio, FIAP.
Всички клипове от поредицата са заснети в Буенос Айрес, Аржентина, в рамките на 24 часа.
Свързани новини
,fit(768:433))
Пирова победа за ЦСКА - София! Андреев "закопа" Левски, но "червените" също плачат
)
12! Хегемонията на Лудогорец продължи и този сезон!
,fit(768:433))
ЦСКА 1948 се окичи с бронза
)
Финалът в Лигата на конференциите: съставите на Фиорентина и Уест Хам
,fit(768:433))
Меси вече е взел решение за бъдещето си
,fit(768:433))
Трябваше ли да има дузпа за "червените"?
Коментари 4
Добави
2013.05.22 | 12:18

2013.03.29 | 05:53

2013.03.29 | 05:53
Добави коментар
Водещи новини

Мария Габриел: Следващата седмица ще финализираме управленската ни програма
07 юни 202319:19

Премиерът Николай Денков назначи двама заместник-министри
07 юни 202318:14

Гълъб Донев: Освободих зам.-министрите, защото такава е практиката, няма саботаж
07 юни 202318:00

Връщат и Павел Тонев за шеф на Агенция „Митници“
07 юни 202317:52

Явор Божанков: Какво правим хората със свободно мнение, ако утре "Възраждане" спечели абсолютно мнозинство?
07 юни 202319:07

Водещите новини! Грозни скандали от обичайните заподозрени в първия работен ден след избора на кабинет (и още…)
07 юни 202319:21

Почина поетът Петър Анастасов
07 юни 202319:04

Кои са най-опасните сеизмични зони у нас?
07 юни 202319:53

Ето какви са щетите в част от училищата след силното земетресение в Пловдивско
07 юни 202318:20
2013.11.26 | 15:47