Johnnie Walker ще финансира иновативни идеи за развитието на България с проекта си Keep Walking Bulg

  • 14 ноември 2012 17:30

  • 1611
  • 0
Johnnie Walker ще финансира иновативни идеи за развитието на България с проекта си Keep Walking Bulg
©

Шотландско уиски № 1 в света Johnnie Walker стартира проекта Keep Walking Bulgaria, с който цели да отбележи и подкрепи индивидуалния принос на българите за общия прогрес на страната ни. Идеята на кампанията е да покаже как успехите и постиженията на всеки българин са помагали и продължават да помагат на държавата ни да се развива. Затова и мото на кампанията е „Всяка твоя крачка е крачка напред за България".

За целта Johnnie Walker организира конкурс за иновативни идеи, в който може да се включи всеки на www.keepwalkingbulgaria.com от 19 ноември до средата на януари 2013 г. Участниците в него трябва да споделят своите лични идеи, които биха допринесли за прогреса на страната ни. Тричленно жури в състав – антропологът Харалан Александров, програмният директор на Дарик радио Константин Вълков и директорът на платформата фестивали на сп. ”Едно” Асен Асенов ще определят петте най-иновативни идеи. Техните автори ще бъдат наградени с парична премия от по 10 000 лв., за да бъде подпомогната реализацията на идеите им. Победителите в Keep Walking Bulgaria ще бъдат обявени в средата на февруари 2013 г.

За да илюстрира, че подобни добри примери съществуват в България и че личните успехи на наши сънародници са подобрили средата, в която живеят, Johnnie Walker e подготвил вдъхновяващи видео истории. Кадрите в тях са предоставени от предаването на БНТ „Малки истории”. Видеата също могат да бъдат видяни на www.keepwalkingbulgaria.com Първите идеи в проекта бяха споделени на стените във Фабрика 126, а в тяхната визуализация се включиха млади талантливи български художници.

Лице на проекта Keep Walking Bulgaria е най-успешният български плувец Петър СтойчевПетър Стойчев Петър Стойчев е министър на физическото възпитание и спорта от 12 март до 29 май 2013. Той е първият българин, заснет в телевизионна реклама на превърналата се в символ на успеха марка. Едновременно с това, рекламата на кампанията Keep Walking Bulgaria е първата заснета реклама на Johnnie Walker в България. 

„Това е голямо признание за спортната ми кариера и усилията, които съм полагал до сега. Приех поканата на Johnnie Walker, защото споделяме една философия, а именно, че малките крачки, упоритостта и вярата водят до успеха, в която и да било сфера. Затова пожелавам на всички да са последователни, да не се отказват при първото препятствие и да следват целите си.  Keep Walking!” – сподели Петър СтойчевПетър Стойчев Петър Стойчев е министър на физическото възпитание и спорта от 12 март до 29 май 2013.

Последвайте канала на

Novini.bg
1611 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини