-
28 август 2024 10:53
- 478
- 0
Fibank е първата банка в България, която извежда комуникацията си с клиентите на следващо ниво чрез налагане на звукова бранд идентичност. Следвайки своята визия да намира иновативни решения подобряващи клиентското преживяване, Fibank създаде свое аудио лого в партньорство с Любо Киров. Краткият музикален сигнал комбинира финеса в гласа на артиста с динамичен инструментал, събуждащ очакване и усмивка към бъдещето.
„През всичките повече от 30 години винаги сме следвали максимата, че клиентът е най-важен. Неговото удобство, комфорт, емоции и цялостно преживяване. Това ни мотивира непрестанно да разработваме и предлагаме финансови продукти и решения предоставящи персонализирано изживяване. Получените през годините многобройни награди показват само едно - устойчивост в постигането на удовлетвореност на клиентите ни. Със създаването на първото по рода си в страната аудио лого на банка, правим нова крачка в надграждането и развитието на уникалността, която предлагаме на нашите клиенти, използващи продуктитe и услугите на Fibank.”, сподели г-н Никола Бакалов, Главен изпълнителен директор на Първа инвестиционна банка.
„Една банка трябва да звучи свръхзвуково. Да е смела в подхода си, но и да затвърждава усещането за доверен приятел, подкрепящ хората по пътя на трансформация в тяхната по-добра версия.”, казва Любо Киров. „За мен е изключителна чест, че успях да използвам моя гласов подпис в звуково лого на финансов бранд. Никога не съм правил подобно нещо извън музикалните си проекти и самата творческа задача беше огромно предизвикателство.”
В свят, в който публиката мисли за това, което вижда, но преживява това, което чува, звуковата идентичност е най-прекият път за емоционална свързаност между клиент и бранд. Мелодията на марката подобрява потребителското изживяване, като добавя към него сетивност и дълбочина. Тя повишава разпознаваемостта на бранда на имиджово и продуктово ниво, създава ангажираност и очакване за качество и надеждност.
Звуковото лого има и своят не малък принос към развитието и надграждането на социалната ангажираност, която има Fibank към обществото. Преди две години ПИБ стана първата в страната, която внедри в част от своите банкомати гласови менюта, които да помагат на незрящите лица при изтеглянето на пари от тях. Интегрирано в системите за банкиране, звуковото лого на Fibank допълнително ще улесни достъпа до услуги на хората с увредено зрение.
Мелодията с гласа на Любо Киров ще звучи при плащане на ATM или ПОС терминал, както и при осъществяването на други финансови операции.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Водещи новини
ГЕРБ отвърна на ПП-ДБ: Призова разговорът в политиката да се върне на масата на преговорите
23 ноември 202413:53
ПП-ДБ приемат поканата на Борисов за среща
23 ноември 202412:11
Румен Петков: Инициираните консултации от БСП са последен опит за намиране на изход от кризата
23 ноември 202411:28
Скандал с посланика ни в Киев, канил преводачка на "баня" и на ресторант
23 ноември 202413:31
Съдът в Пловдив гледа мерките на задържаните за огромното количество контрабандни цигари
23 ноември 202412:07
Руска гражданка загина при катастрофата на автомагистрала "Струма"
23 ноември 202413:08
Ердоган приветства смелото решение на МНС да издаде заповеди за арест на Нетаняху
23 ноември 202415:10
Професорът от Станфорд Гари Нолан: Извънземни живеят на Земята от дълго време
23 ноември 202415:00
Варненската библиотека представи първия робот библиотекар в България: какво може Емма?
23 ноември 202414:32