-
18 юли 2023 09:37
- 441
- 0
Пощенска банка бе отличена с три награди от деветото издание на Годишните награди на b2b Media 2023. Отличията бяха завоювани в конкуренцията на много силни проекти.
Първото златно отличие банката получи в категория “Кампания за community branding“ за проекта “Дигиталното лице на Пощенска банка“ – иновативна кампания, която изгради събирателен образ, в който са съчетани чертите на служителите на банката. Изграждането на образа се получава с помощта на специална технология, която съчетава лицата на служителите. Проектът демонстрира органичната връзка на Пощенска банка с иновациите и креативността, ангажимента към работата в екип и способността да мислим извън рамките, което доведе до впечатляващ резултат.
Журито на конкурса присъди втората златна награда за банката в категория “Иновативна кампания в социалните медии“ за дигиталната платформа “Вселена от възможности“ – място за набиране на проекти със социална насоченост и устойчивост в сферата на образованието, зелените проекти и дигитални иновации. Програмата, която бе създадена по повод 30-годишнината на Пощенска банка, предизвика широк обществен интерес и през 2022 г. получи своето второ издание.
В категория “Зелена инициатива“ финансовата институция беше отличена с второто място за проекта си “Зелена класна стая“, прераснал в успешна и устойчива зелена инициатива, реализирана в партньорство с Mastercard България и Дирекцията на природен парк “Витоша“. “Зелена класна стая“ е дългосрочна инициатива за въвеждане на алтернативни подходи на обучение чрез преживяване сред природата. Нейното създаване цели да надгради възможностите за провеждане на детски образователни инициативи на достъпно и любимо място, в близост до столицата, сред благодатната природа на парк “Витоша“.
В престижния конкурс компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със свои постижения, продукти и кампании, в които демонстрираха иновативност, стратегии и грижа за служителите в усилията си за преодоляване на кризисните обстоятелства.
Утвърдено жури от професионалисти в различни сфери определи победителите. Сред водещите критерии бяха устойчиво и иновативно поведение в необичайна ситуация, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на позиционирането на продуктите и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Левски обяви раздялата с Николай Костов
На живо: Обрат за Рилски в началото на второто полувреме
Разчистването на отломките от "Армията" продължава с пълна сила
Орманджиев: Искам да успокоя цялата армейска общност, че стадионът ще бъде построен
Внасят 28 милиона за строежа на "Армията" другата седмица
“Контра”: Възможно ли е съдийски грешки да определят шампиона на Англия?
Водещи новини
Премиерът Главчев даде на ДАНС и прокуратурата казуса с болницата „Мама и Аз“
07 май 202419:00
Ива Иванова е новият изпълнителен директор на ДФ "Земеделие"
07 май 202418:30
Румен Христов за разместването в листите на ГЕРБ-СДС: Това е политическо решение, което не се обсъжда, а изпълнява
07 май 202418:03
Вяра Тодева: Демонтажът на Паметника на съветската армия бе правилното решение, спазихме закона
07 май 202417:45
Милен Любенов, политолог: Вече не съм сигурен дали ПП-ДБ ще спечелят и второто място на изборите
07 май 202417:44
Георги Харизанов: Има стратегия за Мария Габриел след изборите
07 май 202419:03
Тежка катастрофа на АМ "Тракия", бетоновоз се обърна в платното за София
07 май 202418:00
Водещите новини! Отмениха домашния арест на Васил Божков. ЕС готви забрана на партии и организации, получавали пари от Русия (и още…)
07 май 202418:57
Майка хвърли детето си с увреждания на крокодилите, те го разкъсаха
07 май 202417:21