-
27 юли 2022 10:39
- 553
- 0
Проучване на Global Market Insights предвижда до 2026 г. глобалният пазарен дял на безалкохолната бира да надхвърли 22 млрд. долара. Доказателство за тази тенденция, която се наблюдава не само в световен мащаб, но и у нас, е и това, че сегментът на безалкохолна бира отбеляза 22% растеж в обем през 2021 спрямо 2020 г., а 63%* от хората обръщат все повече внимание на това какво консумират (PriceWaterHouse, 2020 г.).
В отговор на нуждите на потребителите за безалкохолна бира с автентичен вкус, през 2022 г. „Каменица“ АД лансира на пазара Каменица 0.0%. Създадена посредством технологията “cold contact”, тя е с нулево съдържание на алкохол, 18 ккал за 100 мл и истински хмелов вкус. Каменица 0.0% е подходящ избор за тези, които обичат бирата и не искат да се лишават от нея в моментите, в които употребата на алкохол не е приемлива, както и за хората, стремящи се към активен начин на живот.
„Иновативният дух на „Каменица“ АД винаги е бил една от нашите движещи сили за развитие. Мотивирани от тенденциите при потребителите за търсене на продукти и напитки, които да допълват и допринасят за баланса на техния активен начин на живот, контрол на ситуацията и безкомпромисно отношение към качеството, създадохме новата Каменица 0.0%. Знаем колко е важно за потребителите да се наслаждават на същия 100% бирен вкус, който споделят с приятелите си вече повече от 141 години. Затова за нас беше от съществено значение да успеем да запазим в Каменица 0.0% всички качества на традиционната бира. Това е най-добрата безалкохолна Каменица“, споделя Тодор Асенов, бранд мениджър на „Каменица“ АД.
Тайната на отличните качества на Каменица 0.0% се крие в новата технология на производство – „cold contact”. При нея има стриктен и прецизен контрол на количеството използвана мая и времето ѝ на престой в сварената варка. Благодарение на това е постигнат по-балансиран и автентичен вкус и са запазени всички отличителни качества на продукта – богата мека пяна и кехлибарен цвят. Самите потребители споделят, че това е най-добрата Каменица без алкохол досега, според резултати от тест с консуматори, направен от Ipsos през януари 2022 г. Продуктът е ориентиран и към всички активни шофьори, за които е важно да останат със свеж и фокусиран ум през целия ден, без да се лишават от любимата си напитка, независимо дали са на работен обяд или на заведение вечер с приятели.
Включването на нов безалкохолен продукт в портфолиото на „Каменица“ АД е още едно доказателство за стремежа на марката да следи всички потребителски тенденции в сектора, да намира отговор на тях и да запази позицията си на иноватор в бирения сегмент в страната.
Повече за „Каменица“ АД:
„Каменица“ АД е една от водещите пивоварни компании в България, част от международната Molson Coors Beverage Company. Компанията има повече от 141 години опит, история и традиции в пивоварството. Бирата е в сърцето на „Каменица“ АД, а страстта на служителите към пивоварството е това, което превръща зрънцето ечемик в пивка кехлибарена течност. „Каменица“ АД се гордее с богатото си портфолио от едни от най-обичаните бирени марки като Каменица, Бургаско, Astika, Staropramen, Stella Artois, Corona, Beck’s, Guinness и много други. Компанията оперира с една пивоварна в град Хасково и микропивоварна за ръчно приготвени бири в Пловдив. Един от приоритетите на компанията е да прави бизнес по отговорен и устойчив начин и да ангажира служителите и партньорите с инициативи, които увеличават положителния отпечатък на бизнеса върху околната среда и обществото. Избор №1 за служителите, клиентите и потребителите е амбицията, която води компанията напред. За повече информация посетете www.kamenitzacompany.bg.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
На "Армията" готвят сериозна чистка и мащабна селекция
Големите финансови изисквания провалили трансфера на Хоркаш в Левски
Непобедимата армия на Чаби Алонсо превзе и Вечния град
Олимпиакос постави на колене Астън Вила насред Бирмингам и посяга към финала
Челси отказа Тотнъм от битката за четвъртото място
Лудогорец не показа милост срещу Хебър и ще спори с Ботев за Купата на България
Водещи новини
Разпети петък е - най-тъжният ден за християните
03 май 202406:59
Ловчанският митрополит Гавриил: На този ден Господ е страдал, за да ни изкупи от греховете ни, да ни докаже колко много обича човека
03 май 202407:47
От днес: И 20 лв. неплатена глоба спира изповядването на сделка за имот или кола
03 май 202408:14
Осъдиха болницата, използвала генетичен материал на мъж без съгласието му за зачеването на дете
03 май 202408:03
"Репортери без граници": България вече е 59-а в света по свобода на словото от 180 държави
03 май 202407:33
От днес: Возим се с двуетажен автобус до Банкя
03 май 202407:56
Обилни валежи, градушки и гръмотевици: предупредителни кодове за почти цялата страна
03 май 202407:23
Облачно и дъждовно време днес
03 май 202407:03
Шепа ядки към дневното ни меню може да ни спаси от редица болести
03 май 202407:15