-
30 ноември 2021 16:51
- 2215
- 0
Една от водещите творчески агенции в страната — Nitram, се присъединява към семейството на комуникационната група DDB Group. Въпреки промяната в собствеността, агенцията ще запази своята творческа независимост и ще продължи своя растеж под ръководството на основателя ѝ и настоящ творчески директор — Мартин Димитров.
С процеса на присъединяването Nitram ще разшири портфолиото от услугите, които предлага, с подкрепата на специализираните компании на групата. Освен ефективни творчески решения настоящите и бъдещи клиенти на агенцията ще могат допълнително да получават дигитални, медийни, PR, BTL и продуцентски услуги, базирани на ресурса и дългогодишната експертиза на DDB Group. Nitram ще получи достъп и до опита на групата от работата ѝ за клиенти извън България, както и възможността да предлага идеи и решения на партньорите си извън страната. За Мартин Димитров тази стъпка в известен смисъл е завръщане. Точно преди 16 години той стана творчески директор на DDB Sofia (понастоящем guts&brainsDDB) и остана начело на креативния ѝ екип до 2007-ма.
Вярвам, че групата на DDB ще ни даде това, от което истински се нуждаем — мащаб. И също така вярвам, че ще имаме възможност още повече да подобрим творческото си представяне, сподели Мартин Димитров.
Разширяването на палитрата от компании е част от стратегическия план на DDB Group да има разнообразие от агенции, които да предлагат специфични решения на клиентите си с висока добавена стойност. Групата събира чрез стратегически партньорства най-големите таланти на комуникационната индустрия в България, защото вярва, че добрите идеи са най-важната и основна съставка зад всяка една успешна кампания.
Като група винаги сме поставяли на първо място предлагането на оригинални, иновативни и в същото време – работещи творчески решения. Вярваме, че в странните времена, в които живеем, творчеството е онзи ключ, който ще даде най-добрите решения за бизнеса. С включването на Nitram към нашето семейство ние увеличаваме възможностите пред нашите клиенти — настоящи и бъдещи — да имат богат избор между различните ни агенции с доказано креативно и стратегическо мислене, сподели Добринка Стойкова-Парасхаки, съсобственик на DDB Group в България.
Тази година DDB Group започна и предлагането на BTL услуги като промоционален маркетинг, събитиен мениджмънт, мърчандайзинг, производство на рекламно и промоционално оборудване и др. чрез създаването на специализираната агенция "Готово".
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Набелязаният от ЦСКА - София африканец не иска в България
Може ли Хебър да изненада Спартак (Варна)?
Официално: Ман Сити обяви новия договор на Гуардиола
ЦСКА - София се раздели със защитник
България в група с 4 отбора по пътя към Мондиал 2026, задачата пред "лъвовете" става още по-трудна
Партизан се съживи точно срещу Звезда, Милър-Макинтайър с 9 асистенции
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Решаващ разговор за България в Шенген!
22 ноември 202406:20
Пети опит: Ще изберат ли депутатите председател на НС?
22 ноември 202406:13
Започва визитата на Румен Радев в Сингапур
22 ноември 202406:26
Байдън осъди заповедта на МНС за арест на Нетаняху
22 ноември 202406:56
Ким Чен Ун обвини САЩ, че нагнетяват напрежение и предупреди за риск от ядрена война
22 ноември 202406:40
Русия твърди, че е превзела село Далне в Източна Украйна
22 ноември 202407:04
Илон Мъск критикува планираната за деца забрана на социалните мрежи в Австралия
22 ноември 202407:01
Коронацията на крал Чарлз Трети е струвала 72 милиона британски лири
22 ноември 202406:57
Бурни ветрове в цялата страна и днес
22 ноември 202406:03