Beck’s реализира първия в България “Moss Graffiti” проект (снимки)

  • 08 май 2012 13:03

  • 1948
  • 0
Beck’s реализира първия в България “Moss Graffiti” проект (снимки)
©

Първият по рода си в България проект, осъществен чрез иновативната технология „Moss Graffiti”, е вече факт.

Реализиран е от немска бира номер едно в света Beck’s и представлява инсталация на бутилката й чрез една от най-новите и актуални арт технологии – Moss Graffiti или т.нар. „зелени” графити. Изборът именно на тази технология за конкретния проект не е случаен. Идеята е вдъхновена от посланието на Beck’s “Brewed with only natural ingredients and an open mind” и кореспондира изцяло с естествените съставки на немската бира номер едно в света. Характерно за технологията е, че използва за визуализиране само естествени материали като специална растителност - мъх.

Първата инсталация „Moss Graffiti” на Beck’s от жив мъх в България се реализира в няколко последователни етапа. В продължение на четири седмици бяха „изграждани” отделни нейни части, които постепенно визуализираха бранда, и които “оживяваха” пред очите на минувачите по ул. „Граф Игнатиев”. Всяко парче мъх, част от проекта, е изрязано във формата на асоциативни за таргет аудиторията на Beck’s символи – китара, сърф, фотоапарат, които, разбира се, са само „част от историята” и лайфстайла на ценителите на марката. Последният, четвърти етап на кампанията, приключи на 03 май, с поставянето на „заключителния” елемент от „зелената” бутилка Beck’s – етикетът й.

С този иновативен проект немската марка бира номер едно в света продължава тенденцията да залага на иновативните технологии като основен начин да комуникира със своята таргет аудитория. От създаването си през 1873 г. Beck`s недвусмислено заявява своята философия – вярата в силата на иновациите и независимото мислене. Прочутата немска марка Beck’s е първата бира в зелена бутилка, първата, която подкрепя артистите със своята идея за специални серии арт-лейбъли. Марката е сред първите в България, които въведоха използването на QR код в рекламни кампании за своите потребители. През 2011 г. Beck’s беше и една от първите в страната, която използва Augmented reality технологията за комуникация със своите почитатели.

Проектът Moss Graffiti напълно съответства на философията на Beck’s да използва най-новите и модерни технологии, за да отговори на очакванията на своите почитатели – прогресивно мислещите, динамичните, модерните и отворени към новото млади хора. Марката не просто успява да бъде в крак с динамиката на всичко случващо се в съвременния свят, и не просто следи тенденциите, стремежът й е тя самата да ги създава.

Beck’s Moss Graffiti се реализира по идея на Lowe Swing Communications, които работят за марката от 2007 г. Технически изпълнители на проекта са Грийн Графити и Метрополис.
 

Създадена през 1873 г., Beck’s e немска марка бира номер едно в света и синоним на безкомпромисно качество. След близо 140 години история марката и до днес съхранява качеството и традициите си. И до ден днешен Beck’s се произвежда по стандартите на Закона за чистота на бирата, валиден още от 1516 г.
От самото начало Beck`s недвусмислено заявява своята философия – вярата в иновациите и независимото мислене. Философията й предопределя и нейния таргет –  марката се превръща в част от начина на живот на модерните млади хора.
В България Beck`s част от портфолиото на “Каменица” АД

Последвайте канала на

Novini.bg
1948 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини