Coca-Cola стартира първата си кампания от началото на пандемията: „Отворени както никога преди“

30 юли 2020, София – Coca-Cola стартира новата си рекламна кампания „Отворени както никога преди“, която е и първият творчески проект на марката, откакто COVID-19 промени света по много начини.

През април Coca-Cola временно преустанови рекламната си комуникация на глобално ниво и в България, за да пренасочи своите ресурси в подкрепа на местните общности и най-засегнатите си търговски партньори. Заедно със своите бутилиращи партньори и Фондацията Кока-Кола, компанията обяви, че ще дари над 100 млн. долара в световен мащаб. Приносът в България е близо 1 100 000 лева в подкрепа на усилията за справяне с последиците от COVID-19 в най-засегнатите общности, както и за поредица от активности, подпомагащи възстановяването на малкия бизнес и HoReCa индустрията в страната.

Сега Coca-Cola се завръща с новата си глобална кампания „Отворени както никога преди“. Тя е разработена от 72andSunny Amsterdam, отбелязвайки периода на културни и социални промени. Кампанията започва с вдъхновяващо послание - поема, написана специално за Coca-Cola от британския поет, носител на световни награди, George The Poet.

Стиховете са посветени на новите възможности, които всички ние откриваме във времената на социална дистанция, и призовават да бъдем „отворени както никога преди“ и да оценим всичко, което досега сме приемали за даденост. Думите на George ни насърчават да бъдем „отворени към промяна“, да гледаме на нещата през различна призма и да откриваме нови възможности в „новото нормално“.

„Отворени както никога преди“ е кампания, основана на нашето вярване, че не е нужно да се връщаме „обратно“ към нормалното, а да продължим напред и да направим света около нас не просто по-различен, но и по-добър. Кампанията подкрепя също и нашите търговски партньори – хотели, кафета и ресторанти, голяма част от които ще възобновят своята работа след изключително трудни времена за индустрията, но които винаги са били част от нашето семейство“, сподели Евелин де Лирснайдер, изпълнителен директор на Кока-Кола България.

Кампанията ще стартира с послания за промяна и ще продължи с програма от дейности през годината и през 2021 година. Голяма част тях ще бъдат насочени в подкрепа на местни хотели, кафета и ресторанти, които са от огромно значение за местните общности и в момента възобновяват своята дейност.

Те ще включват:

Classified - Confidential

Дигитални активности, които целят да ни напомнят за всички щастливи моменти, които сме преживели сами или с близки, в местните кафета, ресторанти и барове, и които ще ни приканят с отварянето им отново да започнем да оценяваме моментите, които може би преди сме приемали за даденост.
Подкрепа към HoReCa партньорите на компанията (хотели, кафета и ресторанти), предоставяйки им допълнителни ресурси и възможност да създадат свои реклами. Тази нова платформа позволява на Coca-Cola да демонстрира своята подкрепа към индустрията, спонсорирайки реклами на 800 заведения в България и помагайки на партньорите на компанията да информират аудиторията си, че възобновяват своята дейност.
Служителите и потребителите също ще бъдат насърчени да подкрепят местните заведения чрез кампания в дигиталните медии.

Кампанията „Отворени както никога преди“ (#openlikeneverbefore) цели и да провокира хората да помислят какво искат да бъде различно и към какво ще бъдат отворени, както никога преди.

Допълнителна част от кампанията ще бъдат:

- Части от вдъхновяващите думи на George The Poet, които ще бъдат използвани във външна реклама и дигиталните канали

- 30 сек. и 60 сек. ТВ и дигитална реклама, която също ще бъде включена и в
допълнителна външна реклама

- План с активности в дигиталните канали, които ще ангажират потребителите през цялата година

Лондонската комуникационна агенция Blurred работи заедно с 72andSunny Amsterdam в тази кампания.

За Компанията Кока-Кола:

Kока-Кола България е дъщерното дружество на Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company (NYSE:KO). Компанията Кока-Кола предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки в повече от 200 страни по света. В допълнение на едноименните Coca-Cola марки, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ни включва и някои от най-ценените марки в света, като напитки от соя, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, кокосова вода и много други. Ние непрестанно развиваме и трансформираме своето портфолио, от намаляването на захарта в нашите напитки, до въвеждането на нови и иновативни предложения.

Също така, дългосрочно работим за редуцирането на отпечатъка си върху околната среда, възстановявайки водните ресурси и насърчавайки рециклирането. Заедно с нашите партньори бутилировачи сме осигурили работа на над 700 000 човека по цял свят, осигурявайки възможности за ползотворна кариера на нашите служители и създавайки стойност за икономиката навсякъде, където работим. Научете повече за нас в България на www.coca-cola.bg или посетете нашето глобално онлайн списание на www.coca-colacompany.com

(платено съобщение)

Коментари

  1. 2020.07.30 | 21:50
    но Пепси-Кола винаги ми е била по-вкусна! Въпреки това - желая успех!
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Кое място ще посетите първо след разхлабването на мерките?

Кое място ще посетите първо след разхлабването на мерките?

Избрано от Интернет