-
23 юни 2020 14:43
- 1580
- 5
Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти от изцяло български производители. Марката носи името „Брей!“ и стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия. Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път. По този начин общият брой на родните производители, които произвеждат собствените марки на търговската верига за местния пазар, стават общо 30 - поредно доказателство за предимството, което компанията винаги дава на родната продукция.
„В „Брей!“ вложихме целия си 15-годишен опит до момента и желанието да работим с още по-голям фокус върху родното, както винаги рамо до рамо с българските производители. Всеки продукт в асортимента е символ на традиционния български вкус, който всички ние като български потребители търсим“, споделя Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.
„Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.
Марката „Брей!“ стартира с 15 месни продукта, произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив. Пресните месни продукти на марката са изцяло със стандарт Стара планина, а сред останалите има такива със защитено географско указание като Горнооряховския суджук, направен по традиционна рецепта, и други с традиционно специфичен характер, като филе „Елена“ и панагюрската луканка.
Асортиментът на марката включва 8 млечни продукта от с. Замфирово, област Монтана и регионите на София, Сливен и Хасково. Клиентите ще намерят млечни продукти с изцяло български суровини, а киселите млека са съобразени с националния стандарт за българско кисело мляко БДС. В категорията са включени още кокоши яйца „Брей!“ от свободни кокошки и боза с българска пшеница, без консерванти и подсладители.
Основната категория на “Брей!“ включва 37 продукта, сред които 5 вида едромляна лютеница, направени от пипер и патладжан, отглеждани на родна почва. Категорията включва и изключително разнообразие от 11 вида домашни сладка, всяко направено с изцяло български плодове от производители с установени традиции от региона на Пловдив. Бройката се допълва от 6 вида мед, 3 вида вино с конкретни сортове от Тракийската низина, слънчогледова тахан халва, локум, деликатесни салати, точени кори и други.
В момента марката предлага и селски хляб от плодородна Добруджа, направен с българско брашно.
С цел максимална прозрачност и информиран избор на клиента, информацията за всеки продукт е включена на етикета му – от произхода и производителя на продукта, до описанието на всяка използвана суровина.
Kaufland България разработва първата си национална собствена линия „Брей!“ в рамките на две години. Компанията стартира през 2018, като проучва пазара добре и заедно с екип от специалисти организира стотици дегустации на родни продукти с цел да бъде избран възможно най-качественият референт за продуктите от марката.
Основен фактор при финалния избор на производителите, които да създадат „Брей!“ рамо до рамо с компанията, е възможността да произвеждат сертифицирана продукция в нужните обеми. Окончателната селекция се осъществи чрез прозрачен конкурс при ясно зададени от страна на търговската верига критерии за качество и мащаб на производството. Kaufland изисква от производителите международно признати сертификати за качество и работа със собствени марки, като за продукти като прясно месо и колбаси компанията изисква и допълнителен независим външен одит.
Kaufland ще тества продуктите под марката „Брей!“ регулярно в българска акредитирана лаборатория най-малко 4 пъти в годината, като месните продукти ще преминават контролни тестове 8 пъти годишно.
Само за първата седмица, откакто е на пазара, марката бележи забележителен потребителски интерес. В рамките на изминалите 7 дни компанията отчита продажби на 37 тона кисело мляко „Брей!“ или 94 хиляди кофички. Висок интерес бележат още различните видове лютеница с общо 25 000 продадени бурканчета за 7 дни, общо 20 000 бурканчета домашни сладка и общо 12 000 броя Горнооряховски суджук и сух шпек.
До края на годината Kaufland България планира да увеличи двойно асортимента на „Брей!“, като запази доброто съотношение между високото качество и конкурентната цена.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Красота, зрелище и 8 гола! Звездите на Етър и България като в най-добрите си дни в юбилейния мач на "болярите"
Гонзо: С Чеферин си казахме доста неща, трябва да решим проблема с хулиганството
Стоичков: Носталгия голяма! Краси първо ще ме пита от кой ще играе
Ман Сити направи важна крачка към титлата
Официално: Чави продължава като треньор на Барселона
Чешки талант е първият опонент на Григор в Мадрид
Коментари 5
Добави2020.06.23 | 20:11
2020.06.23 | 17:49
2020.06.23 | 15:51
2020.06.23 | 15:49
Добави коментар
Водещи новини
Кирил Петков: Борисов е само комуникационен директор на Пеевски
25 април 202419:12
Румен Христов: Ако Борисов бъде излъчен и подкрепен за премиер, ще се справи
25 април 202418:43
ЦИК заличи регистрацията на партия „Атака“ за избори 2 в 1
25 април 202421:41
Четири нови случая на деца с коклюш в Пловдив, три от тях имат ваксини
25 април 202420:38
Водещите новини! Глобяват за отказ от ваксини у нас. Владимир Путин ще уволни Шойгу на 9 май? Макрон: Европа „може да умре“ (и още…)
25 април 202418:53
Брутална градушка удари Южна и Централна България, напълно унищожи реколта
25 април 202419:17
Катастрофа край Стара Загора, четирима са ранени, сред тях и дете
25 април 202419:12
НАТО: Китай трябва да спре да помага на Русия, ако се стреми към добри отношения със Запада
25 април 202422:45
Седем ранени при руска ракетна атака по украинска жп гара в Харковска област
25 април 202420:17
2020.06.24 | 13:53