-
08 май 2020 13:25
- 3576
- 4
Enoti.bg, платформа за имоти на технологичния стартъп Gaida.ai, ще получи подкрепата на Nova Broadcasting Group и Sportal Media Group в мисията си да създаде най-доброто място за търсене на имоти в България, съобщиха от компанията днес.
С тази стъпка стартъпът прави сериозна заявка да превърне enoti.bg платформата си, която може да бъде достъпена през мобилно приложение (за iOS и Андроид) и уеб сайт, в най-добре работещото място за намиране и предлагане на имоти в България.
“Имаме невероятна технология, изключителен екип, доверието на агенциите и отворени врати сред инвеститорите, но за да станеш най-добрият, трябва повече от това. Много сме развълнувани от включването на двете медийни групи, защото те ни дават безпрецедентната възможност да комуникираме услугата си до всеки, който търси или предлага имот”, коментира CEO-то на компанията Галя Йорданова.
Макар и само на няколко месеца и във време на парализиран пазар, платформата вече има над 100 000 реални оферти на имоти за продажба и наем в цялата страна, което покрива над 70% от предлагането.
Технологичната компания още на старта си пусна функционалности, които привлякоха интереса на инвеститори и агенции. Gaida спечели място в първата селекция на програма на Endeavor за обещаващи компании през 2019, както и в акселератора за стартиращи компании LaunchРad на френската Station F.
“Сред най-големите предимства на платформата за крайни клиенти е акцентът върху локацията - поставянето на всеки имот на карта и възможността да се търси свободно на нея. Разработваме и различни модели и алгоритми - за засичане на фалшиви и дублиращи се оферти, за оценка и за генериране допълнителна информация относно определено жилищно имущество”, каза Боян Бонев, CTO и съ-основател в Gaida.
“Искаме да изградим система, която да предложи максимална прозрачност и ефективност на целия процес около търсенето и покупката на имот. Да покажем възвръщаемост на изразходваните средства, отлична видимост на инвентара и оптимално изживяване за потребителите. Сега, повече от всякога, е важно да създадем инструментите, които позволяват на всички участници на пазара на имоти да взимат информирани решения и да оперират с минимален брой физически срещи и изгубено време”, каза продуктовият мениджър и съ-основател Николай Йорданов.
Навлизането на иновативен технологичен екип в комбинация със силни медийни играчи в сектора с класифайдс създава потенциал за истинско пренареждане в бранша, който над 20 години е представляван от едни и същи имена.
Последвайте канала на
Свързани новини
Искренов: Генчев изглежда направи сам избора си! Нещата в Левски се оправят, дано ЦСКА направи хубав стадион
Гибона: Вече има само чужденци, след време няма да има ветерани в клубовете
Ботев (Враца) не смени ръководството на клуба
Хора от четири политически партии дойдоха на "Колежа"
И Андерлехт следи Марин Петков
Звезда на Лудогорец мечтае за Премиър лийг
Коментари 4
Добави2020.05.09 | 08:08
2020.05.08 | 16:47
2020.05.08 | 13:29
Добави коментар
Водещи новини
Правителството няма да поиска удължаване на Бюджет 2024
23 декември 202413:21
Пеевски: ДПС напуска АЛДЕ! Между нас има ценностен разлом - ние работим за хората, либералите за собствен интерес
23 декември 202411:45
Енергийният министър се надява до 2026 г. да има още два ремонтирани агрегата на ПАВЕЦ „Чаира“
23 декември 202412:21
Къде кучето на изчезналия Ники заведе майка му?
23 декември 202410:11
Петима души, сред които две деца, са обгазени при пожар в блок в столичния квартал "Овча купел"
23 декември 202411:20
Огромна трагедия на хижа Безбог, откриха мъртва жена
23 декември 202410:37
Товарен влак блъсна и уби мъж в жп тунел
23 декември 202413:32
Затвориха Прохода на Републиката заради снегонавявания и закъсали тежкотоварни автомобили
23 декември 202410:17
Русия е разработила ваксина против рак, пуска я безплатно от догодина
23 декември 202411:20
2020.05.09 | 09:34