InterContinental Sofia - над 90% удовлетвореност сред служителите

  • 21 октомври 2019 10:58

  • 561
  • 0
InterContinental Sofia - над 90% удовлетвореност сред служителите
©

Секторът на туризма в България вече година и половина може да се гордее, че носителят на приза „Най-добър нов хотел в Европа“ към престижните Световни награди за туризъм 2019 г., се намира в сърцето на София. От същото издание на награди е и призът „Най-добър хотел в България“, който е още едно свидетелство, че хотелът се утвърждава като икона на съвременния лукс в страната.

Привличането на множество местни и чуждестранни гости подпомага значително и туристическия, и развлекателен бизнес в столицата. Хотелът е победител и в Световните награди за луксозни хотели 2019 и носител на множество вътрешни за веригата призове.

Всичко това е факт, благодарение на установените традиции за спазване на най-високите стандарти за качество и осигуряването на отлични условия на труд за служителите. „Впечатляващите резултати на InterContinental Sofia по всички показатели на хотелското обслужване са факт благодарение на невероятния ни екип от професионалисти – от пиколите, през служителите на рецепция, храни и напитки, хотелско домакинство, до администрация. Без отдадеността и усърдието на всеки един от тях, това не би било възможно.“ – споделя Генералният мениджър г-н Анджело Зукала. Безопасните и здравословни условия на труд се подобряват благодарение на Съвета по социални дейности, който ежемесечно се грижи за организирането на спортни и развлекателни дейности, честване на празници, обучения, отдих и грижа за здравето, екологични инициативи и зелени проекти. Впечатляващи са и резултатите от проучването за удовлетвореност сред служителите, което показва завидните над 90 % положителни отзиви за мениджмънта на хотела.

Освен това, InterContinental Sofia има активна политика за опазване на околната среда. За втора поредна година, хотелът участва в мащабната инициатива „Да изчистим България заедно“ с почистване на паркове или реновиране на съоръжения. В допълнение, служителите участват и в различни инициативи, организирани на вътрешно ниво, като „Ден без електричество“ и „Ден без автомобили“. Вместо пластмасови сламки, хотелът използва такива от паста и намалява драстично употребата на пластмаса. Предстои въвеждането на по-големи разфасовки за шампоан и балсам за многократна употреба. Опазването на околната среда чрез намаляване употребата на пластмаса и излъчването на въглеродни емисии във въздуха е ключово звено, защото успешният бизнес върви ръка за ръка с доброто бъдеще на Планетата.

Последвайте канала на

(платено съобщение)

Novini.bg
561 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини