-
17 юли 2019 13:45
- 327
- 3
Fibank (Първа инвестиционна банка) беше отличена в категорията „Финансови институции“ на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.
Над 40 000 потребители подкрепиха любимите си брандове, като признанието за Fibank е четвърто от създаването на класацията.
Конкурсът се проведе за единадесета поредна година от списание Business Lady. Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции“ Fibank беше безспорен лидер и спечели убедително пред конкурентите си. Отличителното за класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на потребителските предпочитания.
Наградата за любима марка за 2019 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г. и 2018 г., е логичен резултат на тенденцията банката да развива постоянно дейността си в посока иновативни и близки до клиентските нагласи продукти и услуги.
Последвайте канала на
Свързани новини
Fibank проведе общо събрание на акционерите
19 юни 201916:45
Fibank подарява 30 специални покани за "Мъже в черно: Глобална заплаха"
28 май 201908:57
Fibank с технологична иновация в потребителското кредитиране
11 април 201913:19
ПИБ спечели и третото дело срещу румънската APIA
05 април 201912:04
От ПИБ дадоха подробности за кредита на Пламен Георгиев за апартамента му
03 април 201911:01
Дебитните карти за тийнейджъри на Fibank с нови възможности
08 февруари 201913:13
Председателят на УС на Асоциацията на банките в България: Не сме в рецесия
06 декември 201909:15
Fibank с есенна промоция за кредитни и дебитни карти Mastercard
30 септември 201911:44
Fibank, Mastercard и Garmin с иновация при разплащанията
25 септември 201914:53
11-те на Пирин и Черно море
Левски и Берое с нов опит да се върнат на победния път
Лудогорец продължава похода си към нова титла в Пазарджик
Белгийци разпитват Левски за Кордоба
Левски приема ЦСКА в първия мечтан финал
Сакраменто и Везенков отново се провалиха срещу Ню Орлиънс и останаха извън плейофите
Коментари 3
Добави2019.07.17 | 14:54
Браво на банката с най-доброто клиентско обслужване в България!
2019.07.17 | 14:15
Когато се работи в посока клиентите да са доволни и се създават иновативни продукти, които да са полезни за хората, резултатите не закъсняват. И тази класация е доказателство за това.
Добави коментар
Водещи новини
Президентът Радев: Главчев все още не разбира с какво се е заел като премиер
20 април 202413:44
Главчев: Предложих на президента Радев аз да поема МВнР
20 април 202412:32
Андрей Цеков: За успех в регионалната политика трябва да мислиш за хората, а не за своите хора
20 април 202411:34
Финансовият министър: Към 18 април Фискалният резерв е в размер на 10,9 млрд. лв.
20 април 202413:56
Министър Стоянов обяви: В момента се търсят лъжесвидетели по отношение на мен
20 април 202413:53
Подробности за заловеното рекордно количество хероин на ГКПП "Капитан Андреево"
20 април 202412:27
Свежото ядрено гориво от "Уестингхаус" вече е на площадката на АЕЦ "Козлодуй"
20 април 202414:16
Д-р Ненков: Хубав, лош, хомосексуален – Западът е развитото човешко общество
20 април 202413:20
Един загинал и един ранен при руски обстрел срещу Харковска област
20 април 202414:35
2019.07.17 | 16:38
Ползвам услугите им вече по принуда, защото са в най-добрия случай еднакво скъпи като на останалите. Какво да ми е любимо на 2 лв на месец за поддръжка на сметка без абсолютно никаква добавена стойност на услугата, 1,10 лв за онлайн превод, такси за теглене от каса, които са понякога в пъти по-високи от теглене от банкомат, и прочие. Просто няма за какво да са ми любима марка. Награда за банка не трябва да се връчва, защото всички са с поне 10 години зад обслужването в Англия. Там банките дори дават пари на клиентите си, за да се прехвърлят при тях. Такси за обслужване, разбира се, няма.