Вечната Амбър на конкурсите за шеф на БНТ прояви недостатъчна компетентност

Вече стартираха изслушванията за кандидатите за генерален директор на БНТ пред СЕМ. Първи пред членовете на регулатора концепцията си защити Сашо Йовков. Известният спортен журналист се бори за пореден път в надпреварата, нареждайки се в статистиката до Радослав Главчев.

Извън заучените и предварително подготвени тези Йовков се изказа неподготвен по няколко въпроса, свързани с работата на телевизията. Един от тях е свързан с прословутия бюджет на “Стани богат”. Външната продукция стана любима дъвка на кандидатите за поста, въпреки несъмнения позитив, който дава за националната телевизия.

Цялата истина за „Стани богат“ - скъпо или евтино е излъчването му?

Според Йовков бюджетът на “Стани богат” наистина е твърде голям и той ще види как може да намали себестойността на играта. Идеята, която кандидатът лансира пред Съвета за електронни медии, е вътрешен екип да произвежда шоуто.

Вечната Амбър на конкурсите за БНТ обаче се оказа значително неподготвен, тъй като изрично изискване на лицензодателите на играта е тя да се прави от същия екип, който я прави по Нова. Причината е, че Сони рядко сменят телевизията, която излъчва даден формат и те не желаят да има спад в качеството на продукта.

Към момента в националната телевизия не просто няма технически капацитет за производство на игра от подобен мащаб, но липсват и опитни редактори и екип за подготовка на въпроси, пише topnovini.

Според Йовков изтичане на пари има и покрай външната продукция “Пътеки”. Източници от телевизията обаче отбелязват, че предаването е с изключително нисък бюджет, при това - плащан нередовно, както често се случва с външните продуценти като цяло.

В частта от събеседването, в която журналисти и служители на БНТ можеха да задават въпроси, се включи и видният синдикалист в пенсионна възраст Емил Розов. Популярният в близкото минало журналист обясни, че едва ли не имало омерта между външните продуценти и малцина се допускат да правят предавания.

След експозето си, Розов (който в последните години бе на косъм от уволнение заради гафовете си в работата именно с външните продукции на БНТ, за които отговаря), подаде топката на Сашо Йовков, за да може последният да доразвие тезите си за външните продукции.

Така Йовков отбеляза, че щял да залага на “млади продуценти”, които “не са толкова гладни”. С други думи - ще се обърне към екипи с малък опит и без добра техническа обезпеченост. До какви крайни продукти ще се стигне - не е ясно.

Като цяло кандидатът за генерален директор на националната телевизия даде тон за очертаващата се изключително слаба поредица презентации. Въпреки доброто си начало, Йовков бе неуверен и притеснен при отговорите на въпросите и така и не даде задоволителна конкретика на членовете на регулатора.

Кои са шестимата кандидати за генерален директор на БНТ?

Днес изслушванията продължават с Никола Тодоров и Явор Симов. Бившият оператор вече се е представил на дискусия със синдикатите на БНТ. Според запознати, Тодоров искрено е озадачил присъстващите с тоталната липса на концепция за управление. Бившият репортер Явор Симов пък е отказал да се срещне с телевизионните синдикати.

Коментари

  1. 2019.07.05 | 20:30

    Един, два, три, четири ... къде ли са другите?

  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Медия и реклама

още

Анкета

Големи ли ще са загубите за туризма след фалита на „Астрал Холидейз“?

Големи ли ще са загубите за туризма след фалита на „Астрал Холидейз“?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.