ПОК „Доверие“ получи признанието заради своята изцяло дигитална услуга, която позволява желаещите да станат техни клиенти, да го направят за броени минути.
Услугата е част от дигиталната трансформация на дружеството и е внедрена, за да улесни новите клиенти, спестявайки им посещения в офиси, редене по опашки и подписване на хартиени документи.
Компанията създаде кратък клип и онлайн ръководство, които показват лесните стъпки, чрез които всеки може, буквално от дивана си, да се присъедини към 1,2 млн. клиенти* на ПОК „Доверие“.
*По данни на КФН към 30.06.2024 г.
платено съобщение
Пенсионно-осигурителна компания „Доверие“ е лидер в цифровата трансформация. Престижното отличие беше връчено на първото издание на NEXT DIFI Awards, организирано от b2b media.
Процесът по прехвърляне на средства в Универсален пенсионен фонд „Доверие“ се осъществява чрез портала mydoverie.bg по изключително интуитивен, сигурен и съобразен с нуждите на съвременния потребител начин – всичко, което е нужно, е достъп до интернет и мобилно устройство.
„За нас дигитализацията не е цел. Това е път, по който вървим, за да направим обслужването на нашите клиенти още по-добро и да им предоставим по-качествен достъп до услугите ни“, заяви Кирил Георгиев, изпълнителен директор на ПОК „Доверие“.
Това е поредното признание за ПОК „Доверие“, която чества своята 30-та годишнина. Компанията е единствената в България, която за трета поредна година увеличава пожизнените пенсии и разсрочени плащания на клиентите от УПФ „Доверие“, с процент, по-висок от годишната инфлация. Общото увеличение, в резултат ежегодната актуализация, на първите пожизнени пенсии, които отпуснаха през месец октомври 2021 г., е 28,63%.
)