)
"Няма как да бъдем успешни като бизнес, без да бъдем успешни в отношенията по между си и към колегите си, към конкурентите си и към обществото. Една кризисна ситуация по принцип прави общество и хората по-солидарни", заяви той пред БНР.
"Чувството за взаимопомощ, начинът, по който се вглеждаме в околната среда, защото може би имаме и повече време за това, по-малко се пътува. Виждаме какво е около нас и искаме то да бъде по-добро. Така, че естествената солидарност и човешка съпричастност са неща, които до голяма степен се предизвикват и от кризисната ситуация. Още повече, че имаше няколко месеца, в които не знаехме какво представлява този вирус, каква ще бъде тази пандемия. Тогава всички си купувахме време, после нещата започнаха да се организират", обясни още той.
Това, което наричаме корпоративна социална отговорност, то е било важно и преди пандемията. Но пандемията, която създава напрежение в икономиката, в обществото, в личния и корпоративен живот, разбира се, накара всички първо да се опитат да си купят време, след това да се огледат и да видят какво могат да направят, за да може да се мине по-лесно през този кризисен период. И по един по-достоен и организиран начин да се мине през пандемията и след това през възстановяването, което така или иначе ще дойде. Това смята банкерът Левон Хампарцумян.
Последвайте канала на