Клиенти ще оценяват нивото на обслужване в НАП-Русе

Анкета с клиенти за нивото на обслужване се организира от 7 до 11 декември тази година в НАП-Русе. Това съобщиха от офиса на приходната агенция в крайдунавския град.

От там обясняват, че целта на допитването е чрез шест конкретни въпроса и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе.

Обхванати са както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.

НАП ще признава за фирмени разходи средствата за тестване на служители за COVID-19

От офиса на НАП в Русе припомнят, че това е 24-то подобно проучване, което се извършва два пъти в годината.

"Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание", казва директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.
 

Коментари

  1. 2020.12.05 | 17:31
    Пиша ви нула защото НАП неси търси едни 8 милиона от цесека- София както знаете ФИФА ги осъди 8 пъти и така ги приема за правоприемник на фалиралият цесека така че ЦАРИ ПЪЛНА НЕСЪБЕРАЕМООСТ
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Финанси

още

Анкета

Как ще работят заведенията след 31 януари?

Как ще работят заведенията след 31 януари?

Избрано от Интернет