-
25 ноември 2020 10:46
- 2208
- 1
Пощенска банка откри първия си Онлайн център за жилищно кредитиране, с който въвежда нов модел за бързо и удобно клиентско обслужване. Новото дигитално решение в процеса на жилищното финансиране е продължение на услугите, предлагани от банката в нейните специализирани Центрове за жилищно кредитиране. По този начин банката надгражда услугата за онлайн кандидатстване за жилищен кредит, за да отговори в максимална степен на потребителските очаквания за отдалечено консултиране и комуникация с банката в процеса по отпускане на кредита, пренасяйки процеса в дигитална среда.
С новата услуга клиентите ще могат не само да кандидатстват дистанционно за жилищен кредит, но и да разчитат на онлайн консултации с високо ниво на обслужване от експертите на банката, които ще им съдействат във всеки етап от процеса на кредитиране, включително с провеждане на видео консултации, изготвяне на индивидуална оферта, подготовка на документи, въвеждане на заявление, получаване на становище за кредит, пазарна оценка на имота, като се намали до минимум необходимостта от посещение на банков клон.
„Времето на клиентите ни е изключително ценно за нас и затова непрекъснато се стремим да им предлагаме повече удобство и бързина на обслужване през нашите канали за банкиране. Новата ситуация, в която се намираме, промени нагласите на нашите клиенти, които се интересуват от финансиране за своя дом, и те вече очакват този процес да се случва не просто бързо, а и дигитално. Затова им предоставяме тази възможност с първия ни Онлайн център за жилищно кредитиране, като същевременно намаляваме рисковете за здравето на клиентите и служителите си. В същото време обединяваме дигитални технологии и банкиране, за да създадем ново модерно ипотечно кредитиране“, коментират от Пощенска банка.
„С първия ни Онлайн център за жилищно кредитиране надграждаме досегашните си добри практики, като предоставяме на клиентите отдалечен достъп до голяма част от услугите на банката за жилищно кредитиране. Те ще могат да получат професионален съвет от нашите служители с висока експертиза в този сегмент. Тази услуга е логично продължение на нашата стратегия за дигитализация, която реализираме успешно, и с която се стремим не просто да предлагаме универсални банкови услуги, а отлично потребителско обслужване спрямо нуждите на клиентите ни. Така отново сме още по-близо до потребителите, предлагайки им точното финансово решение за техния нов дом“, допълват още от Пощенска банка.
Повече информация за новия онлайн център и за различните продукти за жилищно кредитиране на Пощенска банка можете да научите на сайта https://www.postbank.bg/Individualni-klienti/Online-Mortgage-Center, в специализираните центрове и офисите на банката, чрез мобилното приложение EVA Postbank, на среща с мобилен банков експерт или по телефон на кратък номер *7224.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Кирил Котев сменя Гонзо в БФС
Стоичков: Оптимист съм! Виждам България един ден да се върне на голямо първенство
efbet Лига изпревари първенството на Саудитска Арабия в престижна класация
Виляреал се интересува от Якуб Пьотровски
Интерес от чужбина към Пламен Андреев
Тенисистка номер 1 на Румъния пред Sportal.bg: Пиронкова беше толкова добра
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Третият мандат - неизпълнен, Радев започва срещи с потенциалните служебни премиери
28 март 202411:05
Борисов: Няма да позволя Росен Желязков да бъде служебен министър-председател
28 март 202411:07
Петков посъветва президента да се концентрира: Не трябва да изпуснем датата за избори 2 в 1
28 март 202411:46
Тома Биков: Ако ИТН върнат мандата веднага, избори би могло да има и на 2 юни
28 март 202409:00
Мирослав Иванов: Службите и "мястото на ДПС за регулаторите"- спънката за общ кабинет
28 март 202410:19
"Възраждане": Тайно изнасят боеприпаси от български бази за Украйна
28 март 202410:58
Тревога в Благоевград заради отвлечена жена
28 март 202410:13
Бомбена заплаха и в Съдебната палата в София
28 март 202409:25
БФС изгони Виктория от "Ергенът"
28 март 202411:33
2020.11.25 | 14:43