Fibank, Mastercard и Garmin с иновация при разплащанията

Днес, 25 септември 2019 г., в магазин MaxSport в София се състоя дългоочакваната премиера на иновативния проект за плащане с часовник – Garmin Pay, който се осъществява в партньорство между Fibank (Първа инвестиционна банка), Mastercard и Garmin.
 
С Garmin Pay клиентите на Fibank ще могат да дигитализират своята карта Mastercard не само в смартфона, но и в часовника си Garmin. Благодарение на новата услуга те ще могат да плащат на всички безконтактни ПОС терминали, както и да извършват операции на безконтактни банкомати. Услугата е насочена към хората с активен начин на живот, спортисти и всички онези, които искат да разполагат със средствата си навсякъде и по всяко време – без да е необходимо да носят чанта, портфейл, карта, дори смартфон.


 
Плащането с Garmin Pay е бързо, лесно и сигурно, като сигурността на клиентските данни е гарантирана чрез най-модерната технология MDES – Mastercard Digital Enablement Service. За разплащания с Garmin Pay e необходим смарт часовник Garmin, поддържащ Garmin Pay функционалност, и дебитна или кредитна карта Mastercard, издадена от Първа инвестиционна банка. Регистрацията на картата се осъществява чрез мобилното приложение на Garmin Connect Mobile (GCM). Използването на виртуалния портфейл става с едно движение чрез докосване на часовника до устройство за плащане (ПОС терминал или безконтактен банкомат).

На събитието за представяне на проекта присъстваха български спортисти, журналисти, блогъри, инфлуенсъри и известни личности.

Лица на кампанията са посланиците на двата бранда – Fibank и Garmin – сноубордистът Радослав Янков и актрисата Диана Димитрова.

Garmin Pay е логично продължение на дългогодишното успешно партньорство между Fibank и технологичната компания Mastercard. Още през 2010 г. двете компании първи представиха на българския пазар технологията за безконтактни плащания PayPass, а през 2016 г. лансираха и първата дигитална карта в България. Сега и Garmin се присъединяват в партньорството, за да направят потребителското изживяване още по-пълноценно.

„Централна и Източна Европа е световен лидер в развитието на безконтактните плащания и огромният успех създаде търсене за още повече функционалности. България е сред страните, в които модерните технологии бързо намират своя дом и благоприятна среда за тяхното развитие. Услугата Garmin Pay ни доближава още една стъпка напред в предоставянето на сигурни и удобни платежни иновации“, каза Ваня Манова, Мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.


 
Брандът Garmin е познат на българските потребители с автомобилни навигации, видеорегистратори, сонари и картографи, както и мултиспорт часовниците на марката. Часовниците Garmin осигуряват различни предимства на потребителите, сред които: измерване на изминато разстояние, скорост, пулс, фитнес ниво, фитнес възраст, степен на стрес, ниво на тренираност и много други. В допълнение, притежателите на часовник Garmin могат да съхраняват до 500 любими песни в устройството си, които да слушат през безжични слушалки по време на тренировка.
 
Успоредно с представянето на услугата Garmin Pay стартира и кампанията Garmin Pay powered by Fibank. До 31 януари 2020 г. часовниците Garmin с Pay Watch функция ще бъдат предлагани на специални преференциални цени за клиенти на Банката - при закупуване с дебитна или кредитна карта от Fibank на www.garmin.bg и в магазини MaxSport.

„Продължаваме да работим активно, за да предложим най-добрите технологични решения и на феновете на Apple pay и Apple Pay Watch в България. В момента потребителите на Apple могат да използват Garmin Connect Mobile App и Garmin Pay, които поддържат и iOS платформи, като мобилните устройства трябва да са с версия на iOS 9.3 или по-висока.“ сподели Теодор Петров – директор „Картови разплащания“ във Fibank.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Финанси

още

Анкета

Идват ли криза и/или рецесия?

Идват ли криза и/или рецесия?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.