Пощенска банка осигури 10 стипендии за обучение в СофтУни

Пощенска банка осигури 10 стипендии за обучение в СофтУни.

Те са за победителите в първото издание на играта BRAIN GAMES, която се проведе през месеците юли и август във Facebook страницата на финансовата институция в две направления – програмиране и дизайн. BRAIN GAMES e игра за „разумните“ и „творчески“ личности. Състои се от две отделни състезания – „Суперсила: Дизайн“ и „К<>д<>ве“. Инициативата на Пощенска банка за осигуряване на стипендии за обучение в СофтУни е част от стратегическото ѝ партньорство с модерната образователна институция, стартирало през 2018 г. Проектът е свързан с цялостната политика за социална отговорност на банката с фокус върху младите хора и образованието.

Състезанието „К<>д<>ве“ постави пред участниците различни задачи и въпроси в областта на програмирането, за които бяха получени близо 900 отговора само в рамките на 5 дни. Играта „Суперсила: Дизайн“ беше предизвикателство за креативните умения на участниците. Желаещите да се включат в нея имаха срок, в който да предложат проект за дизайн на кредитни и дебитни карти на Пощенска банка. Подадените предложения влязоха в пряко състезание за гласовете на последователите на страницата на Пощенска банка във Facebook. Печелившите в играта 5 дизайна на карти бяха избрани с общо над 2 700 гласа също в рамките на 5 дни.

Играта BRAIN GAMES достигна до над 150 000 потребители на Facebook за период от месец и половина. Аудиторията беше изключително активна и съпричастна, като получените реакции на публикациите са над 50 000 ̶ коментари, харесвания и споделяния. Участниците ангажираха и провокираха интереса и на своите приятели и познати, които ги подкрепяха в състезанията. Реакцията на аудитория е изцяло положителна, а получените заявки за участие в състезанието „Суперсила: Дизайн“ са с 65% повече от очакваните.

Всички спечелили в надпреварата BRAIN GAMES, за които гласуваха последователите на страницата на Пощенска банка, вече избраха курсовете от СофтУни, в които ще се обучават – сред тях има специалности като основи на програмирането, графичен дизайн, QA Automation и др.

Партньорството между Пощенска банка и СофтУни се фокусира върху факта, че на икономиката са необходими качествени хора със задълбочени дигитални компетенции. Бизнесът създава средата, която да отключи креативността, любознателността и потенциала им, а СофтУни им дава практическите познания в областите с висока добавена стойност. Проектът е и начин мотивираните студенти да получат шанс за кариерно развитие във водеща компания, което да ги стимулира да останат и да се развиват в България. Той очертава пред курсистите перспектива за по-тясна работа с реални бизнес проекти и задачи с менторството на експерти от Пощенска банка. Отворена е възможността те да преминат стаж в Пощенска банка, а при добри резултати и да продължат работа в компанията. За служителите на Пощенска банка също е осигурена възможност да надграждат дигиталните си знания и компетентности в СофтУни, включително и със специализирани обучения.

Повече за победителите в оспорваната надпревара BRAIN GAMES може да видите във Facebook страницата на Пощенска банка.

(платено съобщение)

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.