Приложението Моят А1 с по-интуитивна навигация, нов дизайн и повече възможности

  • 04 юли 2023 14:12

  • 760
  • 0
Приложението Моят А1 с по-интуитивна навигация, нов дизайн и повече възможности
©

Редизайнът на приложението Моят А1, който е на разположение на клиентите на телекома, е с подобрена и по-интуитивна навигация, за да отговаря на нуждите на потребителите от още по-добро дигитално обслужване и изживяване. Усъвършенстваният дизайн на Моят А1 е съобразен с актуалните тенденции и е разработен съвместно с водещи UI и UX дизайнери, така че да предоставя по-добро клиентско преживяване при управление на всички услуги от А1.

Обновеното мобилно приложение Моят А1 е с по-интуитивен и олекотен дизайн, и предоставя по-бърз и лесен начин за управляване на услуги и настройки за плащане на сметки, за проверка на потребление, с по-малко кликове и по-фокусирано съдържание. Потребителите на Моят А1 ще намерят по-лесен начин за управление на карти, за плащане на фактури, достъпна и подробна разбивка на детайлите по фактура, без да е необходимо да свалят документи.

Важна промяна спрямо предишната версия на приложението е възможността потребителите да подписват договори онлайн, да следят статус на технически заявки, бързо да активират най-подходящия план роуминг според държавата, в която ще пътуват, да извършват сами настройки на Wi-Fi мрежата си, по-лесно да добавят допълнителни пакети и услуги в плана си, да управляват кредитния си лимит и да следят колко мегабайти и минути в роуминг им остават.

Профилите в апликацията се делят на титулярен и потребителски според това дали потребителят има договор с компанията или е ползвател, който няма договор с А1, а използва услуга, за която друг клиент е сключил договор. За да се възползват от всички функционалности за управление и да имат видимост и достъп до всички услуги, потребителите e необходимо да имат титулярен профил. Ползвателите на конкретна услуга разполагат с ограничени права за управлението ѝ.

Приложението Моят А1 и неговата уеб версия на A1.bg дават възможност на потребителите за пълен контрол на услугите, полезни известия, плащане на сметки и преглед на детайлна информация бързо и лесно, 24 часа в денонощието през компютър или смартфон. Клиентите могат да се възползват и от множество кампании с дигитални награди като част от функционалностите на Моят А1.

А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова, сателитна и мобилна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения. През 2022 г. A1 България отчита приходи от 640,4 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 254,4 млн. евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 26 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия, а приходите на Групата за 2022 година надхвърлят 5 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.

Последвайте канала на

(платено съобщение)

Novini.bg
760 0

Водещи новини