Philip Morris Bulgaria избра агенция Digital ID

  • 01 декември 2021 18:46

  • 2133
  • 0
Philip Morris Bulgaria избра агенция Digital ID
©

Philip Morris Bulgaria избра агенция Digital ID за един от своите партньори в редица нови проекти през октомври 2021 г. Успешната колаборация между двете компании, започнала още през 2018 г. продължава и до днес, като се разширява в областта на B2B комуникациите.  

Севдалина Василеску, която е ръководител търговско планиране на Филип Морис България ЕООД коментира: „Съвместната ни работа с Digital ID позволява нашите услуги и послания да достигат до търговските ни партньори, отговаряйки на нуждите и интересите им. Благодарение на криейтив концепциите, върху които работим с агенцията, успяваме да намерим подходящия тон, както и подходящите визии и видео материали, с които да достинем до магазините от B2B мрежата си по правилния начин, като така заедно успяваме да постигаме целите си.“ 

Изпълнителният директор на Digital ID Чавдар Платиканов коментира: "За нашия екип е голям успех да разширяваме дейностите си с компании от мащаба на Филип Морис България, това е признание за отбора, който спечели конкурса и е хоризонт за много нови успешни проекти на агенцията. B2B комуникацията е предизвикателство, но разполагаме с всички необходими ресурси и инструменти да постигнем заложените пред нас цели." 

Digital ID  е сред водещите агенции на нашия пазар, която предлага криейтив и дигитален маркетинг с изключителен опит зад гърба си - проекти в 12 различни индустрии. В областта на e-commerce, агенцията е сред най-успешните на пазара, създавайки редица собствени проекти, като например първата онлайн аптека в България - Farma.bg, която по-късно е придобита от Софарма Трейдинг (по настоящем аптека Sopharmacy.bg) и един от най-големите магазини за авточасти Chastite.bg. На база натрупания си опит, дигиталната агенция капитализира знанията си, предлагайки услуги на компании, които тепърва навлизат в онлайн пространството и искат да развиват работещи магазини. Digital ID е и еднa от най-големите медийни агенции за дигитална реклама, която планира за компании като Кока-Кола, Billa, Пощенска банка, Порше Груп България, DHL и други.  

Digital ID: Бъдещето принадлежи на бизнесите с ясна дигитална стратегия и скалируеми е-commerce решения

 

Novini.bg
2133 0

Свързани новини

Водещи новини