Силна година за бездимните продукти

Бездимните алтернативи може да се окажат ключът освен към намален риск спрямо традиционните цигари, но и към финансовата стабилност за тютюневите компании. Акциите на Philip Morris International имат потенциал да се покачат и повече от 79 долара, след като през март се котираха за 60 долара. Потенциалният ръст се изчислява на още 8% спрямо текущите нива, съобщава авторитетното издание Forbes в анализ по темата.

Нарастващото търсене на IQOS, по-високите цени на цигарите и нормализираната мрежа за доставки могат да повишат приходите и маржа през 2021 г., се посочва още в анализа.

От Philip Morris отчитат ръст от 24 %  на търсенето на нагреваемите тютюневи изделия през второто тримесечие на 2020 г. в сравнение със същия период на предходната година. В края на юни потребителите, които са заменили цигарите с IQOS по света са 15,4 милиона души, показват последните данни. Очакванията са пазарният дял на бездимните продукти да расте, след като един от най-авторитетните регулатори в света – Американската агенция за храни и лекарства (FDA) потвърди, че IQOS  e продукт с модифициран риск, който излага потребителите си на по-малко токсични вещества в сравнение с цигарите.

Данните за ролята на бездимните алтернативи на пазара излизат в момент, в който PMI стартира на практика сътрудничеството си с южнокорейската тютюнева компания KT&G,  която се прицели в четвъртото място по продажби в света. Компанията си постави тази цел до 2025 г. като разшири търговската си мрежа на нови пазари, предлагайки портфолиото си от бездимни изделия – своето устройство с награвяне Lil и продуктите към него, съобщава изданието Koreatimes.

Бездимната алтернатива Lil излиза на 180 пазара

Сътрудничеството между двете компании е решение, което затвърждава визията на PMI за бъдеще без дим  в световен план. „За да постигнем визията си за бъдеще без тютюнев дим, ние трябва да „отгледаме“ категорията без тютюнев дим в световен мащаб, което изисква множество играчи, предоставящи широк спектър от по-добър избор за възрастните пушачи“, коментира сделката при сключването й главният изпълнителен директор на PMI Андре Каланцопулос.

Изпълнителният директор на южнокорейската тютонева компания KT&G Баек Бок обяви, че бездимните алтернативи са приоритет в следващите години на развитие.

Съгласно сделката KT&G ще може да влезе на 180 нови пазара, представяйки своето устройство за нагряване на тютюн Lil по целия свят чрез глобалната мрежа за продажби на PMI.

„Глобалното сътрудничество с PMI ще бъде важен момент за KT&G при отбелязването на присъствието му на световния пазар на тютюневи изделия от ново поколение и осигуряването на дистрибуторска мрежа за Lil, продуктите, които вече са добре познати на вътрешния пазар“, заявиха от корейската компания. Устройствата Lil ще бъдат разпространявани от партньорите през 2020 г. и предстои да се уточни на кой пазар ще стартират продажбите.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Технологии

още

Анкета

Кое място ще посетите първо след разхлабването на мерките?

Кое място ще посетите първо след разхлабването на мерките?

Избрано от Интернет