Как да си изберем телевизор онлайн?

Изборът на телевизор през 2020 година може да бъде доста объркващ, ако се съди по широката гама от предлаганите на пазара продукти. Физическите магазини не предоставят всички налични модели телевизори на едно място и, поради тази причина, покупката на един телевизор от интернет е добър вариант да се сдобиете с желания продукт.

Въпреки това, фактът че не можете да разгледате продукта на спокойствие пред вас, трябва да ви направи изключително внимателни и със сигурност трябва да се информирате добре при покупката на телевизор онлайн, за да не се налага връщане на уреда. По-долу ще намерите няколко съвета относно това, за което трябва да внимавате, когато правите една такава покупка.

Големите телевизори ви предлагат добра картина, много доближаваща се до истинската, но пък те не могат да бъдат разполагани във всяко помещение. Когато си избирате телевизор онлайн трябва да внимавате за това дали големината на екрана му отговаря на мястото, на което ще поставите телевизора. Принципът, който трябва да спазвате, е следният: измерете разстоянието, от което ще гледате телевизора (например, разстоянието от дивана или леглото до поставката, върху която ще стои телевизорът) и го разделете на 3. Така ще можете да изберете правилния размер, а усещането от гледането ще бъде приятно, а не изморително. Диагоналите на телевизорите, които можете да намерите в магазините, варират от 55 до 200 см, но ние препоръчваме при онлайн покупка да се спрете на тези над 125 см, ако помещението ви е със стандартни размери.

Смарт ТВ или не-смарт ТВ? Зависи от това какво искате от вашия телевизор. Умните телевизори задоволяват непрестанната нужда от връзка с интернет и от това да сте част от технологиите и да използвате все по-сложните мултимедийни продукти. Смарт телевизорите се свързват с интернет посредством домашната безжична мрежа и ви позволяват достъп до любимите ви сайтове, както и да се радвате на любимите си сериали в Netflix, Amazon Prime, HBO GO, Seenow, Voyo и много други, но на по-голям екран. Също така, ако сте любители на филмите, когато си купувате онлайн телевизор, гледайте да бъде Smart TV 3D, тъй като триизмерната технология ще проектира картина точно както в киносалона.

От друга страна, ако искате обикновен телевизор, с който да си гледате телевизионните канали от пакета на кабелния ви оператор, ви препоръчваме да се спрете на вариант обикновен телевизор, за да не превръщате гледането на телевизия в нещо изморително. Също така, инвестицията ще бъде по-малка, докато качеството на картината ще остане напълно задоволително, още повече ако изберете Full HD телевизор вместо само HD.

Плосък или извит екран? Хм, извитите екрани са създадени да предлагат панорамна гледка и да създават усещане, подобно на това в кината. Извитата форма на екрана проектира картината по-ясно и по-реалистично. За сметка на това обаче, не се препоръчва купуването на онлайн телевизор с такъв тип екрани, още повече ако не сте имали възможността да наблюдавате физически как реално изглежда картината. Най-добре би било в такъв случай да разгледате такива телевизори във физически магазини, а след това да си го поръчате онлайн.

Най-накрая, можем да припомним, че без никакво съмнение телевизорът е едно от устройствата, които ще използвате ежедневно и поради тази причина, преди да си закупите такъв онлайн, трябва да обърнете специално внимание на модела – дали е достъпен и лесен за използване, а също така, и дали е способен да показва ясна картина с живи и възможно реалистични цветове.  

 

(платено съобщение)

Коментари

  1. 2020.07.19 | 20:59
    Автора сигурно не е разбрал, че поръчана от интернет стока може да бъде върната в рамките на 14 дни, т.е. поръчваш, гледаш и като не ти харесва връщаш...
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Технологии

още

Анкета

Смятате ли, че новите правителствени мерки ще дадат резултат в борбата с кризата?

Смятате ли, че новите правителствени мерки ще дадат резултат в борбата с кризата?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.