Д-р Жизел Бейкър: Пълното преминаване към IQOS намалява риска за пушачите

Д-р Жизел Бейкър e Директор на научните въпроси във Филип Морис Интернешънък (ФМИ). Ръководи стратегиите за връзки с научната общност по отношение продуктите с намален риск и отговаря за представянето на научните изследвания на ФМИ за продуктите с намален риск пред експертите по обществено здраве и регулаторните органи. Д-р Бейкър има докторска степен по биометрия и епидемология от Медицинския университет на Южна Каролина. Тя ръководи проект по разработване и изпълнение на програма за намаляване на риска от заболявания с оглед научно обосноваване и количествено измерване на риска при продуктите с намален риск в следпазарни условия.

Д-р Бейкър, кажете ни какъв процент от пълнолетните пушачи в световен мащаб използват устройството IQOS и каква е тяхната удовлетвореност?

Ясно е, че когато става дума за население, процентите са наистина добър начин за обяснение, защото мнозинството от пушачите по света все още нямат достъп до този продукт. Затова трябва да се постараем да разделим броя на потребителите на правилния знаменател. Ние правим това, като използваме броя на пушачите, които спират напълно да пушат цигари и преминават на тези продукти.

Защо е важно пушачите да преминат към устройството IQOS и да се откажат от конвенционалните цигари?

Цигареният дим излага пушача на над 6000 химически съединения и за повече от 100, или почти 100 от тях е известно, че причиняват болести, свързани с пушенето. Затова е важно пушачът да изостави цигарите напълно и да премине към тези продукти. Защото тези бездимни продукти съдържат значително по-малък брой токсични вещества, а и нивата на токсичност на съдържащите се вещества са значително по-ниски в сравнение с тези на цигарения дим.

Нека с вас, Д-р Бейкър, да изясним разликата между IQOS и електронните цигари.

Има две основни разлики – едната е, че при IQOS се използва истински тютюн. Това е специално обработено тютюнево изделие, което се нагрява, за да образува аерозол, съдържащ никотин. Електронните цигари употребяват течност от типа гликоглицеринова смес, към която се добавя никотин с ароматизатори и нагряването помага за преобразуване на течността в пара, съдържаща никотин. Електронните цигари са продуктова категория и съществуват множество вариации и разновидности на тези продукти – могат да се нагряват до различна температура, могат да се поставят различни смеси течности. Тоест, електронните цигари са с голямо разнообразие и различни аерозоли, докато при IQOS се нагряват тютюневи стикове, но всички са една-единствена спецификация, която сме подложили на много стриктни и внимателни тестове и е научно обосновано точно какво съдържа образувания от употребата аерозол.

Кое изигра решаваща роля за това да получите разрешение от Агенцията по храните и лекарствата в САЩ да оперирате на американския пазар?

Агенцията по храните и лекарствата в САЩ проверява много неща, но в крайна сметка, за да бъде разрешен нов тютюнев продукт за продажба в САЩ, тя трябва да определи, че този продукт е подходящ за опазване на общественото здраве. Това означава, че Агенцията трябва да прецени ефекта както за пушачите, така и за непушачите и да се увери, че потенциалните ползи от тези продукти не са съпътствани от нежелани последствия. Затова Агенцията разглежда маркетинговите практики, токсичността, химичния състав на аерозола и потребителското възприятието за тези продукти, за да се увери, че като цяло продуктът е подходящ за опазване на общественото здраве.

Коментари

  1. 2019.11.17 | 00:54

    ти пушиш ли, продажна к.у.р.в.о ?

  2. 2019.11.15 | 18:47

    Колкото кока колата е полезна

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Технологии

още

Анкета

Идват ли криза и/или рецесия?

Идват ли криза и/или рецесия?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.