Webit.Festival Europe 2019 беше официално открит с бляскава церемония

Най-голямото събитие за дигитални технологии и иновации в Европа Webit.Festival Europe 2019 беше официално открито с бляскава церемония, достойна за неговото 11-о издание.

Тази година Webit посрещна 15 000 гости от 120 държави. Освен да попият от знанията на стотици топ лектори, сред които политици, предприемачи, корпоративни лидери, основатели на бизнеси, инвеститори и учени, посетителите на фестувала успяха да се запознаят и с дейността на 200 стартъпа, избрани сред цели 4000 кандидатури.

Голямата новина от първия ден е фактът, че Валенсия спечели надпреварата с 26 други европейски града и ще бъде домакин на Webit.Festival Europe 2020. Догодина испанският град ще приеме събитието, но разбира се това не означава, че Webit ще напусне своя дом - дигиталната столица София.

След откриващото шоу, изпълнителният председател на Webit.Foundation д-р Пламен Русев беше обявен на сцената за встъпителната си реч. Той беше последван от патроните на събитието - еврокомисарят по въпросите на дигиталната икономика и общество, Мария Габриел, и кметът на София Йорданка Фандъкова. Световният директор на VISA за стратегически партньорства и икономика Бил Гайда също поздрави публиката в Зала 1 на Националния дворец на културата.

Програмата за 14-и май беше разделена на няколко паралелни събития.

Посетителите на Plenary Session се насладиха на лекции от лектори на високо ниво, като изпълнителния директор на Airbus, Дик Хок, Старши партньорът в Digital McKinsey, Пол Уилмот, Управляващият партньор в IBM, Хесус Мантас, вицепрезидентът на Amazon, Пол Майснер, старши вицепрезидентът на Mastercard, Чарлз Уолтън, Изпълнителният директор на Philip Morris International Андре Калантопулоз и много други.

Те дискутираха теми като бъдещето на Европа през следващите 10 години, начините за въстановяване на доверието в дигиталния свят, в който живеем, бъдещето на професиите в епохата на роботите и автоматизацията. Други ключови дебати бяха свързани с предпазването на обществото на бъдещето от днешни опасности и защита на гражданите и бизнесите в Европа.

Blockchain/Fintech/Cybersecurity/Defence Innovation/Climate Tech Summit информира посетителите си за развитието на няколко ключови за бъдещето ни технологии. На сцената говориха невероятни експерти, като президентът на Tokyo Chapter Government Blockchain Association, Кохей Кирахара, глобалният посланик на Bitfury, Марк Тавернер, основателят на Orcasci, Марк Турел, изпълнителният директор на SingularityNET, Бен Гьоерцл, основателят на SpaceFund Inc., Рик Тумлинсън, инсвеститорът Александър Шулгин и други.

DEMS Summit обсъди бъдещето на дигиталните забавления и медиите с някои топ експерти от Целтрална и Източна Европа.

По време на Startup Balkans Summit се проведоха важни дискусии за иновационния потенциал на няколко български града. В дискусиите участие взеха представители на местните администрации, основатели на бизнеси, инвеститори, директори на топ компании и политици, които ще оформят бъдещето на цели български региони в следващите години.

Събитието Sofia’s Place обсъди стъпките, които града трябва да предприеме, за да се утвърди като дигитална столица и да привлича топ стартъпи и компании. В същото време, експертите отбелязаха, че София трябва да положи още по-големи усилия за развитието на местната предприемаческа екосистема чрез интелигентна колаборация между публичния и частния сектори.

Първият ден от Webit.Festival завърши с инициативата Webit.X и годишните награди на Webit. За втора поредна година Webit.X е най-голямата платформа в света за вдъхновяването на цвета на една нация. Съвместната инициатива на Weibt и Министерството на образованието и науката събра 3000 изявени ученици и студенти и ги срещна с невероятни изобретения, които ще бъдат част от бъдещето на всички ни.

Коментари

  1. 2019.05.15 | 06:31

    То пари за ракия няма, те ....

  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Технологии

още

Анкета

Успешен ли ще е летният туристически сезон?

Успешен ли ще е летният туристически сезон?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.