Маркетингов трик подведе хиляди потребители на Facebook

  • 26 март 2018 20:26

  • 40020
  • 2
Маркетингов трик подведе хиляди потребители на Facebook
© Нова Телевизия

Нов маркетингов трик подведе хиляди потребители на Facebook.

Съобщение с лика на Марк Зукърбърг приканва да проверим сигурността на профила си в социалната мрежа чрез изписването на съкращението BFF като коментар.

Значението на BFF е „Best Friends Forever” или „най-добри приятели завинаги”. То обаче няма нищо общо със защитата на профила ни.

„Всяка година, след драма, в интернет пространството се появява някаква безсмислица, която бива много бързо разпространявана. Няма такова нещо! Facebook не е създал дума, с която да тества сигурността на профилите”, коментира пред Нова Телевизия Ален Попович, маркетинг експерт.

Според указанията, ако надписът е зелен, профилът ви е защитен, а ако е черен - трябва спешно да смените паролата си.

А истината е съвсем друга. Цветовете са активни само във Facebook приложението. Ако използвате по-стара десктоп версия, то съкращението ще остане черно.

Целта на разпространителите е само една – по-голям трафик към определени страници.

Последвайте канала на

Novini.bg
40020 2

Свързани новини

Коментари 2

Добави коментар

2018.03.30 | 15:10

2
В скоро време очаквайте фейсбука да ви казва и кога да се изхождате. И ако пропуснете да си отворите страницата, може и да се на_се_рете в гащите. Така е когато хората се превръщат в овце!

2018.03.29 | 17:20

1
Това показва колко т-пи хора има!

Добави коментар

Водещи новини