-
27 юли 2020 12:33
- 1243
- 0
• Четири седмици след началото на поръчките на лимитирания дебютен модел ID.3 1ST edition за клиентите, направили предварителни резервации, Volkswagen дава старт на поръчките и за широката аудитория в България
• Клиентите имат на разположение възможност за избор между трите предварително конфигурирани версии на модела ID.3 1ST edition
„Много сме впечатлени от лоялността, проявена от страна на толкова голям брой клиенти, направили предварителни резервации. Голяма част от тези клиенти вече поръчаха своите ID.3 1ST edition при дилърите на марката. Останалите наши клиенти, които трябваше да изчакат старта на масовите продажби, също вече могат да направят своите поръчки.”, сподели членът на управителния съвет Юрген Щакман, който е отговорен за продажбите на марката
Месец след старта на поръчките на специалния дебютен модел ID.3 1ST edition за всички клиенти, които направиха предварителни резервации в България, Volkswagen дава старт на поръчките на ID.3 1ST edition и за широката аудитория в страната.
Специалното издание ID.3 1ST edition се предлага в три нива на изпълнение, насочени към определени типични потребителски изисквания. Наред с това, клиентите в страната могат да избират цвета на външното лаково покритие и разцветките в интериора на автомобила. Новият ID.3 1ST edition се задвижва от разположен на задния мост електродвигател с максимална мощност 150 кВт и максимален въртящ момент от 310 Нм - впечатляващи показатели, които позволяват на ID.3 1ST edition да ускорява от 0-100 км/ч за 7,3 сек, а максималната скорост достига 160 км/ч. ID.3 1ST edition използва акумулаторна батерия с реално използваем енергиен капацитет от 58 кВтч, както и с автономен пробег на електричество до 420 километра според изискванията на цикъла WLTP. Акумулаторната батерия може да се зарежда на станции с максимална мощност от 11 кВт (променлив ток, AC) и или 100 кВт (постоянен ток, DC). При използване на мощна зарядна станция с постоянен ток е възможно в рамките само на 30 минути да заредите достатъчно енергия за изминаване на 290 километра.
Стандартното оборудване на базовата версия на ID.3 1ST edition включва навигационна система, аудиосистема с цифров радиоприемник DAB+, отопление на седалките и на волана, подлакътници на предните места, заряден кабел Mode 2 и 18-цолови алуминиеви джанти – оборудване, сравнимо с ниво Comfort при автомобилите в компактния клас.
ID.3 1ST edition Plus предлага допълнително система с видеокамера за задно виждане, адаптивен темпомат с автоматично поддържане на скоростта и дистанцията АСС (Adaptive Cruise Control) и система за достъп и стартиране без ключ Kessy Advanced. Интериорът на ID.3 1ST Plus включва също дизайнерски седалки, централна конзола (включително две USB-C гнезда отзад, които могат да бъдат заключени с ролетна щора и функция за осветление), както и индиректно осветление на купето. Отвън впечатление правят тонираните стъкла на прозорците, външният пакет Style в сребристо, матричната система на предните LED светлини, матричните блокове на задните светлини, както и 19-цоловите алуминиеви джанти, които също са част от оборудването на версията Plus.
Топверсията ID.3 1ST edition Max включва head-up дисплей с разширена реалност AR (Аugmented Reality), голям панорамен стъклен покрив с механизъм за плъзгане и повдигане, който подчертава усещането за вътрешен простор, както и 20-цолови алуминиеви джанти. Гамата от оборудване се допълва от асистиращи системи за поддържане и смяна на лентата на движение „Lane Assist“ и „Side Assist“ с функция за аварийно спиране „Emergency Assist”, комфортна функция за мобилна телефония с панел за индуктивно зареждане с високо напрежение на смартфони, комфортни седалки, равен под на багажното отделение и големи 20-цолови алуминиеви джанти.
Движение на електричество на дълги разстояния с версията ID.3 Tour с автономен пробег до 550 километра (WLTP)
Предварително конфигурираната версия Tour може вече да бъде поръчана от клиентите в България в края на месец август. Тя е базирана на четириместния модел ProS, който позволява използването на по-голяма акумулаторна батерия (77 кВтч нето) и съответно постигането на по-продължителен автономен пробег до 550 км (WLTP). Версията Tour може да се зарежда от DC станции със 125 кВт.
Предлаганата версия ID.3 Tour е оборудвана с всички функции, които бихте искали да имате на разположение при дълги пътувания - head-up дисплей и пакет Sound, матрична LED система на предните светлини, пакет комфорт, седалка на водача с електрорегулиране с 12 вида настройки и функция за масаж, пакет асистенция с включени всички системи за асистенция на водача и 19-цолови алуминиеви джанти.
Инвестиции в размер на милиарди за популяризиране на електрическата мобилност
В рамките на своята електрическа продуктова офанзива, в периода до 2022 година марката Volkswagen планира да предложи електрически превозни средства във всички основни сегменти от пазара. През следващите години Volkswagen ще се стреми към позицията на световен лидер на пазара за електрическа мобилност. За изпълнението на тази цел в периода до 2024 година компанията ще инвестира 33 млрд. евро в рамките на групата, 11 млрд. евро от които ще бъдат отделени само за марката Volkswagen. През 2025 година Volkswagen очаква обемът на производството на електрически превозни средства да възлезе на 1,5 милиона екземпляра.
На следващ етап ще започне да се предлага и базовата версия Pure с очакван автономен пробег до 330 километра (WLTP) и цена под 30 000 евро. При този вариант батерията осигурява реално използваем енергиен капацитет от 45 кВтч и пробег до 330 километра. Тя може да използва зарядни станции с максимална мощност от 7,2 кВт (променлив ток, AC) и 50 кВт (постоянен ток, DC). По желание се предлага и възможност за зареждане от станции с постоянен ток/DC и мощност 100 кВт. Максималната скорост при базовата версия на модела също достига 160 км/ч.
1) Отнася се за всички версии на модела ID.3 – емисии на CO2 в г/км: 0; клас на енергийна ефективност: A+
2) Всички данни по отношение на автономния пробег са определени с помощта на Световно хармонизираната изпитателна процедура за леки и лекотоварни автомобили WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). Действителният автономен пробег в реални пътни условия може да се различава от посочените данни в зависимост от стила на шофиране, скоростта на движение, използването на комфортни функции и допълнителни консуматори, външната температура, броя на пътниците / теглото на полезния товар, както и от релефа и профила на маршрута.
Последвайте канала на
Свързани новини
Снегът не спря Черно море за успех над Септември (София)
Спартак (Варна) измъкна равенството от ЦСКА 1948 и остави "червените" отново без победа
Ботев (Пловдив) излезе с изявление по темата със забраната на Зингаревич
Основен футболист на Левски аут до края на полусезона, а друг - за следващите два мача
Официално: Амос Юга вече не е футболист на ЦСКА - София
Генчев: Надявам се условията да позволят мачът да се изиграе
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Елисавета Белобрадова: ГЕРБ нямат план, да обяснят какво смятат да правят
29 ноември 202421:29
Костадин Костадинов: ПП си искат Борисов, ДБ си искат Пеевски и за това им е виновно „Възраждане”
29 ноември 202421:52
Драгомир Стойнев: Борисов показа държавническо мислене, с Киселова парламентът ще се отпуши
29 ноември 202421:42
Министър Тахов: Повторните проби за чума по животните във Велинград са 100% положителни
29 ноември 202418:19
Стопанинът на заразеното стадо във Велинград: Няма чума по животните ми, това ми е поминъкът
29 ноември 202419:41
Водещите новини! Абсурден рекорд: Блокажът в НС продължава, следващата седмица – девети опит. ЕС спира плащания към България (и още…)
29 ноември 202419:09
Привърженици на "Величие" се събраха на протест пред евроинституции в Брюксел
29 ноември 202420:09
Роднини на премиера на РСМ имат българско гражданство
29 ноември 202420:29
Зеленски назначи нов командир на сухопътните войски
29 ноември 202420:54