Гаражът - домът на твоята кола

Когато купувате нова врата за гаража ви, трябва да вземете под внимание доста неща. И понеже знаем колко труден може да изборът понякога, когато човек е изправен пред твърде много възможности, се обърнахме към нашите партньори от Hormann за съвет.

Германският производител на гаражни врати с 80-годишен опит в областта и доказал се лидер на пазара, има представителство в България още от края на 90-те. Вносителят ни разказа, че по-голямата част от строителите и собствениците първоначално се насочват към секционните врати, защото при тях предимствата са многобройни. Но какво още трябва да знаем?

Първо, да направим крачка назад и да сложим един кратък увод в света на гаражните врати - те биват секционни, врати с въртеливо-постъпателен ход тип Berry и ролетни. В зависимост от това къде трябва да се монтира вратата и какъв тип отваряне предпочитате, можете да започнете с избора си от тук.

Секционните врати се отварят вертикално и са разположени под тавана. Това спестява място както вътре в самия гараж, така и пред него. Гаражните секционни врати могат да бъдат монтирани във всеки отвор на гараж, което е наистина голямо предимство. Те предлагат и с до 14 см по-голяма ширина на светлия отвор за преминаване в сравнение с вратите с въртеливо-постъпателен ход (Berry), което пък е удобно, ако карате малко по-голяма кола или необходимият заход не е достатъчно голям. Освен това те са оптимално изолирани от четирите страни с трайно еластични и устойчиви на атмосферни влияния уплътнения. Секционните врати се състоят от отделни ламели, които се движат нагоре по направляваща шина, разположена под тавана. Те се отварят вертикално и мястото пред гаража може да се използва за паркиране на други превозни средства.

Ако пространството под тавана ви е необходимо за съхранение на багаж, имате две възможности: ролетна или странична секционна врата. Ролетните врати, се навиват над отвора на вратата посредством вал. Страничната секционна врата се движи отстрани по стената. Тя може да се отвори изцяло или само частично за преминаване на пешеходец, велосипед или мотор.

Вратите Berry с въртеливо-постъпателен ход са най-купуваната гаражна врата в Европа. Те се отварят нагоре и се прибират под тавана, но за разлика от секционната врата, която е изградена от отделни секции, вратите Berry са цяло, непрекъснато платно. Те комбинират в себе си високо качество и усъвършенствана техника с дълготрайна употреба и безопасно обслужване, както и надеждна защита.

Когато гаражът се използва като помещение за хоби, като работилница или място за организиране на партита, както и когато гаражът е интегриран в къщата, би трябвало да се вземе предвид и добрата топлоизолация. Двустенните врати LPU на Hörmann с пълнеж от полиуретан осигуряват много добра топлоизолация и стабилен и равномерен ход на вратата. С допълнителния пластмасов профил и системата ThermoFrame топлоизолацията се подобрява с допълнителни 15%.

Друга важна характеристика на вашата нова гаражна врата е сигурността. Автоматичните гаражни секционни врати на Hörmann притежават механична блокировка срещу насилствено отваряне, която при затворена врата се фиксира автоматично и защитава вратата от повдигане с лост. Не за подценяване е и дизайнът, а тук изборът от декори, цветове и повърхности е огромен.

Чудите се дали вашата врата е достатъчно сигурна? Направете теста на Hormann тук.

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

  1. 2019.10.13 | 01:03

    класика

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Автомобили

още

Анкета

Ще се отрази ли убийството на Солеймани на цената на петрола?

Ще се отрази ли убийството на Солеймани на цената на петрола?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.