Румъния и България с обща цел да ограничат вноса на стари автомобили

  • 30 март 2019 18:18

  • 3899
  • 9
Румъния и България с обща цел да ограничат вноса на стари автомобили
© Pixabay

Румъния и България обмислят да създадат съвместна работна група с цел да ограничат вноса на стари автомобили и да формират съвместен механизъм за проследяване на импорта на коли втора ръка, предаде Аджерпрес, позовавайки се на съобщение на румънското министерство на околната среда.

"Румъния и България развиват двустранни проекти и програми за защита на околната среда. Съответните власти в двете държави се договориха да засилят сътрудничеството и да очертаят общи политики за подобряване на качеството на въздуха, правилното управление на отпадъците и намаляването на замърсеността на р. Дунав и Черно море", пише в огласено от румънското ведомство прессъобщение.

Разговорите се състояха в рамките на румънско-българските междуправителствени консултации в Букурещ вчера, отбелязва Аджерпрес.

Румънската и българската страна се съгласиха също, че е от съществено значение да подпишат меморандум за разбирателство за намаляване на замърсяването с пластмаса на Черно море и Дунав при общата граница, посочва още агенцията.

Последвайте канала на

БТА
3899 9

Свързани новини

Коментари 9

Добави коментар
степан

2019.04.01 | 12:20

9

Ретро си е ретро и материала е отлежал а и по като суровина държи цена.

2019.03.30 | 22:03

8

Във Румъния може и да стане ама във България по скоро не няма начин с тази минимална заплата от 250 евро да се очакват резултати

2019.03.30 | 18:34

4

Четейки коментарите съм доста изненадан. В Румъния голяма част от автомобилите са доста по-нови, но процента на т. нар. "премиум" марки е доста по-нисък. Не е редно всеки втори да е с Mercedes, Audi или BMW от по-висок клас и да се оплаква от ниска заплата. Автопаркът ще се обнови когато се промени начинът на мислене. Тук масовото поведение е да се купи "скъп" автомобил и после да се обяснява колко на "далавера" е. До голяма степен средно статистическият българин купува доста стар автомобил от "премиум" марка на цената на значително по-нов от не-премиум марка. А да не забравяме и обслужването на "премиум" автомобилите, то също е премиум.

2019.03.30 | 20:43

7

Пич, "народната" кола VW премиум марка ли е"? Щото аз в добрите времена си купих такъв на старо, а сега в лошите времена не мога да си позволя да го сменя с по-нов, а с нов съвсем. В същото време не съм претенциозен - стига да вози добре, да се чупи по-рядко и да има елементарни удобства като климатроник например. Но аз лично се съмнявам, че идеята на тъпата Тиква е да навре българите в нови трабанти или нещо от този род - ново, но евтино и неудобно.

гражданин......

2019.03.30 | 20:22

6

Не че нещо, но предпочитам 5-6 годишен мерцедес, вместно нова Дачия. Мерцедеса със сигурност ще е и по-сигурем и комфортен и по-високо качество...

Juanita

2019.03.30 | 19:47

5

Google плаща ежедневна работа в диапазона от 500 до 1000 долара. Получих $ 23,749 за първия месец и $ 32,854 за заплатата от Google от последния месец, работещи у дома за 3 часа на ден. Дори и тези, които са нови за това, могат лесно да печелят $ 200 на час, а печалбата може да бъде още по-голяма с течение на времето.

повече тук..........>> w­w­w­.­W­e­b­j­o­b­3­3­.­c­o­m

Радо

2019.03.30 | 17:32

3

Как ще се случи това на нашата територия? Доходите в румъния са почти двойни в сравнение с нашите, там може и да стане нещо подобно, но при нас няма шанс. Защо не помислят първо за увеличаване на доходите и вдигане на стандарта на живот, а след това да се занимават с глупости, вместо да работят за олигарсите?

БайГан

2019.03.30 | 17:15

2

кой бяга от хубавото , и аз искам нова кола ама с тая заплата ,,,, а нека първо опраим стандарта пък после глезотиите сами ше дойдат......

БГ

2019.03.30 | 17:12

1

ТО ЗА РУМЪНЦИТЕ -ЯСНО!ВСЕКИ ВТОРИ КАРА НОВА КОЛА,ЗАЩОТО ПОЛИТИКАТА ИМ Е ТАКАВА!АМА ЗА НАЩЕ ЗАВАЛИИ КАК ЩЕ СТАНЕ С ТЕЗИ ДОХОДИ И БЕЗБОЖНИ ЛИЗИНГИ!

Добави коментар

Водещи новини