Tesla се забави, но не забрави: любопитни факти около новия Model 3

  • 31 юли 2017 19:16

  • 9503
  • 4
Tesla се забави, но не забрави: любопитни факти около новия Model 3
© Twitter

Американският производител на електрически автомобили Tesla достави първите 30 броя от дългоочаквания Model 3 не на кого да е, а на своите служители. Обратно на философията във Ferrari, където ако работиш, нямаш право да си купиш италианския автомобил, Tesla направи реверанс към многобройните служители, които правят мечтата на Илон МъскИлон Мъск Ѝлон Рийв Мъск (на английски: Elon Reeve Musk, /ˈiːlɒn ˈmʌsk/) е канадско-американски инженер, изобретател, все по-реална.

Новият Model 3 има за задача да счупи стереотипите, че електрическите автомобили са скъпи. Той е предназначен за масово производство, а сравнително по-ниската цена е резултат на по-малко количество алуминий, повече стомана и само един команден екран с тъчскрийн (бел.р. при Model S те бяха два).

Изпълнителният директор на компанията Илон МъскИлон Мъск Ѝлон Рийв Мъск (на английски: Elon Reeve Musk, /ˈiːlɒn ˈmʌsk/) е канадско-американски инженер, изобретател, обеща нови 100 броя от Model 3 до края на август, а след още един месец - 1 500. Освен служителите на Tesla, с приоритет са клиентите, които вече са се сдобили с Model S и/или Model X.

Цената на новия модел започва от 35 хил. долара без данъци при изминаване на 355 км с едно зареждане, ускорение от 0 до 100 км/ч за 5.6 секунди и максимална скорост от 210 км/ч. Технологичната компания обаче дава избор на клиентите. Искате повече километри с едно зареждане - плащате повече. Срещу допълнителни 9 000 долара може да изминете 500 км само с едно зареждане. Общата цена обаче става $44 хил. По-скъпата версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.1 секунди и развива максимална скорост от 226 км/ч.

Цветът също струва пари, ако не искате стандартното черно. Изборът варира между разновидности на сив и син металик и червено и перлено покритие.

Клиентите, които си поръчат автомобила сега, може да не го получат преди 2019-а. На пръв поглед стряскащ факт, но уебсайтът на компанията понастоящем обещава доставка на новите поръчки в средата на 2018 година. Това означава, че по това време догодина Tesla трябва да е доставила над 400 000 автомобила от Model 3.

Чуждите пазари ще трябва да почакат. Клиентите извън Щатите, които вече са дали своите заявки, няма да получат автомобилите си преди втората половина на 2018-а. Производството на моделите с десен волан пък няма изобщо да започне преди 2019-а.

Model 3 ще има и високоскоростна версия, но от Tesla не бързат да дават обещания около пускането ѝ в експлоатация. Най-оптимистичният вариант е производството да започне през лятото на 2018-а.

Отключването на Model 3 пък става само чрез Bluetooth приложение на смартфона.

Последвайте канала на

Антония Симова
9503 4

Свързани новини

Коментари 4

Добави коментар

2017.08.02 | 17:36

2
Осем години дават гаранция на батериите ако стане нещо с тях ти ги сменят!
Реалист

2017.08.17 | 09:36

4
Вярно е. Но бензиновия аналог ще достигне вредните емисии от производството на батериите след 8г.експлоатация, ако е с газ след 20г. Кого лъжем, че тези автомобили са "зелени" ?
ДЕМОКРАТ

2017.08.02 | 17:39

3
КОГА ЩЕ ГИ СТИГНЕМ.................

2017.08.01 | 13:45

1
ако батериите издържат 3 години ? то на нашия пазар колите ще се появят 2022 г ? естествено , някъде трябва да се изхвърлят боклуците

Добави коментар

Водещи новини