-
30 май 2011 20:03
- 1147
- 0
След като години наред беше засенчвана от японските си съперници, днес американската автомобилна индустрия поставя производството на малки коли в сърцето на стратегията си, в стремежа си да се възползва от промяната в предпочитанията на потребителите в епохата на бързо нарастващите цени на горивата, пише вестник „Ню Йорк таймс”.
Пренасочвайки вниманието си към малките коли и отклонявайки усилията си от поглъщащите бензин автомобили, които дълго поддържаха индустрията, компании като „Дженерал мотърс” и „Форд” запазват работните си места и създават условията за просперитета си.
Така една от всеки 4 продадени в САЩ коли през април е била компактна или субкомпактна кола, докато преди 10 години съотношението е било 1 към 8, коментира изданието.
Последвайте канала на
Свързани новини
Славия удари носителя на Купата и се върна в битката за ЛК
Ювентус се измъкна от голяма дупка и се спаси от загуба след изоставане с три гола
Хосе Кордоба се приближава до Рейнджърс
Арда и ЦСКА 1948 пропуснаха да се доближат до баража за Европа
Илиев обяви имената за Румъния и Словения: Чочев аут, дебютант от Славия
Картината почти се изясни
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Социалната комисия отхвърли предложението за задължителна подкрепа в надзора на НОИ на 11% ръст на пенсиите
20 май 202418:05
Акад. Николай Денков: Очакваме медицинският хеликоптер да полети първата седмица след изборите – познайте защо
20 май 202419:00
Ето какво обеща Борисов на представители на IT сектора
20 май 202419:38
Акад. Румен Ралчев: Шофьорите в НСО не са над закона
20 май 202420:51
ГДБОП арестува служители на телекомуникационна компания за фалшиви договори и присвояване
20 май 202420:27
Мъж на 51 години загина при пътнотранспортно произшествие в Каварна
20 май 202421:41
Детето от село Стоб е починало от задавяне?
20 май 202421:23
Проф. Чуков за смъртта на иранския президент: Предстои тежък период. Кой е възможният наследник?
20 май 202422:06
Мария Бакалова блесна на червения килим в Кан
20 май 202421:23