-
30 май 2011 20:03
- 1151
- 0
След като години наред беше засенчвана от японските си съперници, днес американската автомобилна индустрия поставя производството на малки коли в сърцето на стратегията си, в стремежа си да се възползва от промяната в предпочитанията на потребителите в епохата на бързо нарастващите цени на горивата, пише вестник „Ню Йорк таймс”.
Пренасочвайки вниманието си към малките коли и отклонявайки усилията си от поглъщащите бензин автомобили, които дълго поддържаха индустрията, компании като „Дженерал мотърс” и „Форд” запазват работните си места и създават условията за просперитета си.
Така една от всеки 4 продадени в САЩ коли през април е била компактна или субкомпактна кола, докато преди 10 години съотношението е било 1 към 8, коментира изданието.
Последвайте канала на
Свързани новини
ЦСКА - София увеличи драстично капитала, за да реши сериозен проблем - собствениците наливат нови 20 млн. лева в клуба
Съставите на Тотнъм и Ливърпул
Борнемут прекърши Ман Юнайтед на "Олд Трафорд", "червените дяволи" с пореден исторически провал
Реал Мадрид 3:1 Севиля, два бързо разменени гола за отборите
Победната серия на Челси приключи на негостоприемния "Гудисън Парк"
Кметът на София подписа договора за "Герена"
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Проф. Кантарджиев с препоръка: Избягвайте кихащите и кашлящи "герои"
22 декември 202417:14
Започна ремонт на "Кулата" заради влизането ни в Шенген
22 декември 202415:28
Почина ключова личност на Прехода
22 декември 202415:31
Предпразнично скочиха цените на тези храни
22 декември 202415:42
Германските имиграционни власти са предупреждавали за заподозрения от Магдебург
22 декември 202415:56
Киев: Москва екзекутира петима украински военнопленници
22 декември 202416:24
Путин заплаши Украйна с нови разрушения
22 декември 202415:12
Вълна от опити за палежи залива Русия
22 декември 202415:50
Лили спечели 3 милиона от последния си концерт
22 декември 202415:19