Тя посъветва потребителите да взимат възможно най-скоро своите поръчки, защото офисите са претрупани.
Същевременно, препоръча на куриерските фирми да помислят за варианта да работят с удължено работно време, например.
"Напоследък се говори за идеята да отпадне наложения платеж като метод на плащане. Аз, обаче, си мисля, че в България наложеният платеж е най-големият гарант за потребителя", коментира Руменова.
И двете страни - и купувачът и търговецът, трябва да бъдат коректни по отношение на действията едни към други, подчерта тя.
Ако отворим електронните магазини, ще видим, че вече голяма част от тях имат съобщения, с които предупреждават, че може заради по-големия търговски оборот, да не спазят обичайния срок за доставка. Не е лошо и куриерските фирми да отправят такива съобщения към своите клиенти, за да може те да са наясно с това, заяви в "Денят започва" Габриела Руменова от "Ние, потребителите".
)