)
Песента "Baby Shark" бързо се превръща във феномен, натрупвайки над 16 милиарда гледания и печелейки титлата за най-гледано видео в историята на YouTube.
Малките деца я обожават, възрастните се шегуват за "пристрастяващото" ѝ звучене, а компанията зад нея - Pinkfong - започва да се оформя като медиен гигант на стойност стотици милиони долари.
"Не очаквахме това видео да се открои толкова," спомня си г-н Ким, главен изпълнителен директор на Pinkfong. "Но поглеждайки назад, осъзнаваме, че "Baby Shark" беше ключов момент, който ни отвори вратата към глобалния пазар".
Компанията вече има над 340 служители и офиси в Сеул, Токио, Шанхай и Лос Анджелис. Дебютът ѝ на фондовата борса донесе почти 52 милиона долара и даде тласък за разширяване на съдържанието, включително нови филми и герои.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)